natural horsemanship uitspraken

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 22:20

Cambiar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 11:32

Ik vond mijn onderschrift wel mooi...
Ook de spreuk: when the student is ready, the teacher appears vind ik prachtig, heb al dikwijls gemerkt dat dit ook zo is!

zazaza

Re: natural horsemanship uitspraken

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 19:03

Mijn favoriet is "set it up for succes"

Fry

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 21:45

Stipje hier!

Liamssfork

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 21:50

Ik volg even! Komen echt mooie voorbij :)

Fry

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 21:54

Mijn onderschrift is dr ook een.
Weet eigenlijk niet meer of Pat dit heeft gezegd.

canela

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 21:56

wauw komen mooie hoor, even een stipje :)

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 21:57

Er was eens een jonge cowboy die aan het werk was met enkele paarden in een paddock. Een oudere cowboy kwam langs, bleef even staan kijken en vroeg; "Jonge man, zou jij het geheim van goede horsemanship willen weten?" De jonge cowboy zei dat hij dat wel zou willen. De oude man maakte een vuist en zei; "Als jij mijn vuist kunt openen, zal jij het geheim van goede horsemanship ontdekken." De jonge man trok, duwde, kneep, sloeg, prikte en stompte de vuist. Uiteindelijk gaf hij op en zei; "Ik krijg het niet open. Wat is het geheim om je vuist open te krijgen, zodat ik het geheim van goede horsemanship kan ontdekken?" De oude cowboy antwoordde; "Je had gewoon even kunnen vragen."

Fry

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 21:59

Nickyyyy schreef:
Er was eens een jonge cowboy die aan het werk was met enkele paarden in een paddock. Een oudere cowboy kwam langs, bleef even staan kijken en vroeg; "Jonge man, zou jij het geheim van goede horsemanship willen weten?" De jonge cowboy zei dat hij dat wel zou willen. De oude man maakte een vuist en zei; "Als jij mijn vuist kunt openen, zal jij het geheim van goede horsemanship ontdekken." De jonge man trok, duwde, kneep, sloeg, prikte en stompte de vuist. Uiteindelijk gaf hij op en zei; "Ik krijg het niet open. Wat is het geheim om je vuist open te krijgen, zodat ik het geheim van goede horsemanship kan ontdekken?" De oude cowboy antwoordde; "Je had gewoon even kunnen vragen."

Die vind ik echt gaaf.

Spruitje56

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 16:42

Nickyyyy schreef:

Wow prachtig !! Like like like it

Sassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 18:12

Dat verhaaltje is overigens ook erg leuk om gewoon bij mensen uit te voeren. Tot nu toe is er nog maar 1 iemand uitgekomen die ook al een beetje horsemanship-minded was. De rest gaat er inderdaad gewoon aan rukken, trekken of op slaan :+

Set it up for succes gebruik ik vaak bij trainen van dieren, nu nog voor mezelf gebruiken ;)