Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Simon zit zelf ook op Bokt, alleen weet ik niet meer onder welke naam...
Banjer schreef:volgens mij komt Simon Lingbeek in die richting... stuur Whoopylover eens een pm.. zij heeft haar paarden in Lage Zwaluwe staan en Simon bekapt ze ook...Simon zit zelf ook op Bokt, alleen weet ik niet meer onder welke naam...
Banjer schreef:volgens mij komt Simon Lingbeek in die richting... stuur Whoopylover eens een pm.. zij heeft haar paarden in Lage Zwaluwe staan en Simon bekapt ze ook...Simon zit zelf ook op Bokt, alleen weet ik niet meer onder welke naam...
Deighton schreef:Banjer schreef:volgens mij komt Simon Lingbeek in die richting... stuur Whoopylover eens een pm.. zij heeft haar paarden in Lage Zwaluwe staan en Simon bekapt ze ook...Simon zit zelf ook op Bokt, alleen weet ik niet meer onder welke naam...
Ik heb ook Simon.
Ben reuze tevreden![]()
(sorry...kon het niet laten)
@Felicity: "Ellepel" en "dekoezegtboe" zijn ook klanten van me. Als je meer wilt weten kun je hun ook pb-en. Ik zit as zaterdag overigens wel bij je in de buurt.
Groet
Chestnut schreef:Ik heb goede ervaringen met www.nilshoefverzorging.nl
- Hij is erg geduldig, neem de tijd en praat met het paard.
- Hij bekapt goed.
;

smurf schreef:ik sluit me aan bij de vorige spreker....
Wout Parelliet altijd een half uurtje met Morrie voor het bekappen, gewoon omdat hij dat leuk vindt
(het is tenslotte mede zijn "schuld" dat ik met Parelli begonnen ben)en omdat Morrie daarna makkelijker te bekappen is door hem...... doorgaans...... moet ie niet tegen voertijd komen![]()
ik heb ook een cursus bij hem gedaan.

Citaat:als hij straks klaar is met het Parelli-instructors-program zijn wij er natuurlijk als eersten bij om les te nemen van hem
maar toch, over een jaartje of 6...
nielsd schreef:Wij hebben goede ervaringen met Mike van Dijk.
Hij is goed met bekappen.
Hij kan alle paarden van ons bekappen maar doet dit met veel geduld.
Hij heeft zelfs ons shethengstje bekapt terwijl geneens de hoefjes konden doen (dit is al een tijdje terug)
Hij heeft veel geduld en hij bekijkt elk paard als indivu e zweert niet bij het NB.
Wij zijn erg tevreden dus
Jovarna schreef:Banjer schreef:volgens mij komt Simon Lingbeek in die richting... stuur Whoopylover eens een pm.. zij heeft haar paarden in Lage Zwaluwe staan en Simon bekapt ze ook...Simon zit zelf ook op Bokt, alleen weet ik niet meer onder welke naam...
Simon = Deighton
dorientjuh schreef:Heeft er nog iemand interesse in een site?