Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
ilovelobke schreef:en ik vind het hartstikke leuk dat de ju bij haar gelukt is. je hoeft haar niet zo de grond in testampen met niet goed voor je paard en je laat hem schade oplopen en blablablaaaaa!!!!!
ilovelobke schreef:nee je wilt gewoon graag delen met mensen dat je iets gedaan hebt, en ik vind hier niks onderbouwt aan het is toch steeds het zelfde. zeg gwoon is een keer goh leuk joh voor je dat het je gelukt is!!!!!en omdan elke keer weer al die negatieve kritiek over je heen tekrijgen ik zou echt gek worden. je kan zoiemand helemaal de grond instampen hier mee hoor!!!!
Boris94 schreef:Moet wel zeggen dat het allemaal erg ingewikkeld is. Ik let gewoon op de signalen van mijn paard en zolang ik niet het idee heb dat hij enige schade oploopt, zal het wel oke zijn.
Trouwens nog bedankt Jovarna voor de topic, was inderdaad erg intressant.
ilovelobke schreef:jeetje mina als je dat al msn taal noemt.
nou even voor de mensen die dus waarschijnlijk blond zijn.
hier komtie:
Nee je wilt gewoon graag delen met mensen dat je iets gedaan hebt, en ik vind hier niks onderbouwt aan het is toch steeds hetzelfde.
Zeg gewoon is een keer goh leuk joh dat het je gelukt is!!!!
en omdat elke keer weer al die negatieve kritiek over je heen tekrijgen, ik zou echt gek worden.
Je kan zo iemand helemaal de grond instampen hier mee hoor!!!!
zo en voor de mensen die het nu nog niet snapen zoek het uit!!!!
nou dit vind ik dus!!!
Boris94 schreef:O,ja klein vraagje ik kan heel weinig informatie vinden van andere paardefluisteraars zoals Emiel Voest en Parelli op internet. Ik vind hun site wel, maar daar wordt niks over de technieken die ze gebruiken verteld, dan moet je meteen een boek kopen.
Boris94 schreef:Ik denk dus dat ik de volgende keer gewoon als hij die signalen geef, hem naar me toe laat komen en gewoon ga rijden of wat balkjes lopen. In iedergeval niet doorgaan. Dat is wat ik begrepen heb van die topic. Of had jij betere suggesties???
ilovelobke schreef:het is toch niet de bedoeling dat alle "onderbouwende" kritiek 100000000000000x in elk topic gezegd word.
En als jij op een topic bv een foto van jou en je paard plaatst.
Dan zou je het toch ook niet leuk vinden als iedereen kritiek op je heeft.
Ik zelf zou er helemaal gek van worden!!!!
En waarom zou je je dan opmoeten sluiten in een huisje.
Je wilt toch graag je dingen delen met mensen. 1 a 3 keer ja maar echt 1000 keer vind ik wel erg veel!!!
Boris94 schreef:Jovarna ik probeer je website te openen maar er gebeurt niks. Klopt dat??
shan schreef:ik kan ook niet op je site komen jovarna
(heb precies het zelfde probleem als boris)
Boris94 schreef:Ik kan de internet pagina echt niet openen maar via google heb ik wel meer info gevonden van jou en je paard. En daar staan die links ook op. Heb al stiekem snel even gekeken, ziet er interresant uit. En je kraak tenminste niet af. Bedankt in iedergeval.
ilovelobke schreef:nee hoor overdrijven is geen vak.
maar bij elk topic dat over ju gaat komen er weer mensen met dat het slecht is enz.
maar stel nou dat die gene gewoon alleen maar wou delen van goh jongens ik heb een ju gedaan.
en het ging heel goed, nou ja klaar.
en dan al dat kritiek pffff.
en je weet helemaal niet pss hoe de ts zich voelt opdat moment.
je kan daar mensen gewoon heel erg mee kwetsen
ilovelobke schreef:cassidy je hoeft niet met iedereen mee tepraten maar om nou in elk topic weer tebeginnen over goed of slecht!!!
je weet toch wel waar het op uitloopt!!!
dus waarom zou je het nou doen dan er zijn toch al zat topics waar het in staat.