caat_eve schreef:caat_eve schreef:Onze E-Pony ricardo is echt onmogelijk wat laden betreft... Hij weigerd gewoon de trailer in te gaan, en het wordt steeds erger..![]()
! Sins heeft ie 2 dagen geen brok gehad (wel hooi ander sist al helemáal zielig) en dan weigiert 'ie nog de trailer in te gaan..
Volgens mij spoor jij niet helemaal. Wat denk je nou dat een paard die zijn voer niet krijgt het assosieert met het feit dat ie de trailer niet in ging en dat hij het de volgende keer wel doet ?????
Volgens mij heeft je paard geen cursus nodig maar jij zelf !!!!!!!!!!!!
Zou in iedergeval snel hulp inschakelen want ik vind het doodzielig voor het paard.
Dat slaat gewoon werkelijk helemaal nergens op![]()
Hij heeft hooi gehad, en kuilgras hij heeft opde wei getsaan, er zijn zta pony's die zo hun hele leven doorgaan hoor![]()
Jij zou is 1 poging moeten doen om ricarod te laden en jij zou zelf precies hetzelvde doen, als je met he omgaat als ik met al mijna ndere ponys omga dan wordie gewoon echt gevaarlijk!
Nee hoor!!
De mijn is ook gevaarlijk,knalt met je overal tegenaan,draait zich om en trapt maar naar mensen die aan zijn poep komen om een zetje te geven.
Maar heb er NOOIT aangedacht om hem geen eten te geven.
Een paard associeert dat niet,wat hij wél weet is dat hij overgeslagen wordt bij het voeren en dat kan enorme frustraties uitlokken.
Ik kan je alvast 1 tip zo geven:zoek hulp van een PROFESSIONEEL iemand en ga zelf niet klooien