Wat vinden jullie tot nu toe van Naturals?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

kjoetie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 19:04

ik vind het wel handig dat het nu apart staat, voor mij als beginnend en orienterend natural veel overzichtelijker. Op zich begrijp ik hc's stelling wel, maar anderzijds, de mensen die er niet in geinteresseerd zijn zullen zich niet snel laten overtuigen, of ze de topics nu lezen of niet. Iemand kan pas leren als hij of zij wilt leren. Wil iemand leren, dan kan zij/hij rustig hier alles bij elkaar vinden. Lijstje met lesgevers en waar ze lesgeven is op zich wel handig!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 21:26

HC, met 1 klik ben ik er van de indexpagina van forums, dus twee keer extra klikken snap ik niet? Of het moet in Spanje anders zijn...

Verder vind ik dit forum ook wel een leuk idee. Zoals al gezegd kan iedereen die een beetje geinteresseerd is rechtstreeks van de forum-index hierbij terecht komen, en het staat nu zelfs duidelijker aangegeven dan toen het onder UhZ viel. Dus tenzij zelfbevrediging iets is dat je in het openbaar doet, vind ik die term hiervoor toch wat misplaatst.

Discussies zul je trouwens ook altijd houden. Ik kan me bijvoorbeeld nooit aan de indruk onttrekken dat juist de discussies tussen verschillende nhgangers (en nh-ers die dan weer niet zo genoemd willen worden ) veel feller zijn dan tussen nhers en klassiek geschoolde ruiters. De felste tegenstand tegen de join up komt in Nederland uit de nh-hoek die het zachtzinniger willen zien, de felste reacties op de vraag hoe je een eenzame hengst zo natuurlijk mogelijk kunt houden komt uit de hoek van die nh-ers die gezegend zijn met wat extra hectare weide waar ze hun paarden als kudde met hengst kunnen laten staan en die vervolgens alle goedbedoelde pogingen om paarden in ons kikkerlandje ook een wat prettiger leven te geven tot de grond toe af te branden omdat het allemaal paardonwaardig is en als je echt je hersens gebruikt en van paarden houdt je er ook geen zou nemen tot je hem 100 hectare vrije natuur kunt bieden inclusief kuddetje. Dus neuh, ik zie echt niet waarom (onredelijk) felle discussie en loopgravenoorlogen hier niet plaats zouden vinden. Laten we het voor de moddies hopen van niet, maar ik denk dat het er ook hier nog best heet aan toe kan gaan.

Huertecilla

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 16:43

xyzutu2 schreef:
... ik denk dat het er ook hier nog best heet aan toe kan gaan.

Voorlopig is het hele forum bijna zo dood als een pier
Maar, wél lekker rustig ja

Antheman

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-05 20:45

Huertecilla schreef:
xyzutu2 schreef:
... ik denk dat het er ook hier nog best heet aan toe kan gaan.

Voorlopig is het hele forum bijna zo dood als een pier
Maar, wél lekker rustig ja

HC,

Waar zou jij over willen discussieren dan?

Het staat je uiteraard vrij om met anderen van gedachten te wisselen en een lijntje op te zetten over het een of ander.