Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) veel feller zijn dan tussen nhers en klassiek geschoolde ruiters. De felste tegenstand tegen de join up komt in Nederland uit de nh-hoek die het zachtzinniger willen zien, de felste reacties op de vraag hoe je een eenzame hengst zo natuurlijk mogelijk kunt houden komt uit de hoek van die nh-ers die gezegend zijn met wat extra hectare weide waar ze hun paarden als kudde met hengst kunnen laten staan en die vervolgens alle goedbedoelde pogingen om paarden in ons kikkerlandje ook een wat prettiger leven te geven tot de grond toe af te branden omdat het allemaal paardonwaardig is en als je echt je hersens gebruikt en van paarden houdt je er ook geen zou nemen tot je hem 100 hectare vrije natuur kunt bieden inclusief kuddetje.
Dus neuh, ik zie echt niet waarom (onredelijk) felle discussie en loopgravenoorlogen hier niet plaats zouden vinden. Laten we het voor de moddies hopen van niet, maar ik denk dat het er ook hier nog best heet aan toe kan gaan.
xyzutu2 schreef:... ik denk dat het er ook hier nog best heet aan toe kan gaan.
Huertecilla schreef:xyzutu2 schreef:... ik denk dat het er ook hier nog best heet aan toe kan gaan.
Voorlopig is het hele forum bijna zo dood als een pier![]()
Maar, wél lekker rustig ja