Wetenschappelijk onderzoek en natuurlijk bekappen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Shadow0

Re: Wetenschappelijk onderzoek en natuurlijk bekappen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 20:33

Helemaal niet juist opgemerkt. Waarom wordt elke vraag over NB toch automatisch een voor-tegen-discussie?

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 17:18

Arabesk schreef:
het stomme is dat iedereen wetenschappelijk onderzoek wil zien over NB maar zich nooit afvragen of gewoon beslaan wel zo'n wetenschappelijke achtergrond heeft.... *heeft het niet*

Volgens mij staat op een van de eerste pagina's van dit topic dat over beide methoden (traditioneel en NB) geen / onvoldoende wetenschappelijk onderbouwd onderzoek bestaat.

Er is in beide gevallen sprake van een aantal stellingen en bijna 'mythes' die de lezer/klant maar voor waar moet aannemen.

Sommige teksten (van beide kanten wederom) lijken te zijn geschreven door de copywrighters van de Jehova's-getuigen. Ook een defensieve vraag als de jouwe hoort m.i. in dat rijtje thuis.

Er is hier niemand aan het 'afzeiken'. Er wordt alleen gevraagd naar wetenschappelijk onderbouwd onderzoek, waarbij niet alleen onderzoeksvragen en uitkomst wordt gepubliceerd, maar ook de onderliggende vraagstelling en de onderzoeksmethodiek.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-05 17:25

Precies, ik probeer niemand af te zeiken. Daar zijn al genoeg topics over.
Waar ik naar op zoek ben is wetenschappelijke informatie over de werking van de hoef, de effecten van hoefbeslag en verschillende bekapmethodes. Heel simpel. Ik wil gewoon meer weten, is dat een doodzonde ofzo? Zo komt het tegenwoordig weleens over en dat vind ik jammer.

jackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 21:16

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-05 10:10

Ziet er goed uit!

sanne83

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 20:23