Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
smurf schreef:alles wat ik voer is uitgependeld, in eerste instantie door Steffi van der Laarse (holistisch DA) en tegenwoordig pendel ik zelf ook.
pmarena schreef:Jamaareen pendel zou toch laten zien wat je zelf eigenlijk al weet , maar nog niet echt beseft ? Zoiets las ik ergens op een pendel-site , dat hij dingen bovenhaalt uit de pendelaar ?
smurf schreef:als jij denkt dat een pendel door de wind te beinvloeden is, is het mij wel duidelijk dat je er niets, maar dan ook helemaal niets van weet en het zelf ook niet doet, vooral ook niet gaan doen, tenzij je je er eerst in verdiept!![]()
Citaat:Het lijkt me niet dat Steffi daarmee werkt, nogal onpraktisch
smurf schreef:dat is bij ons ook zo, er wordt in de winter van stal uit Pavo basisbrok gevoerd, dat mag Morrie niet hebben, dus ik voer Stimix en Liga.
Verder gebruik ik geen stro, ik mest zelf uit, koop m'n eigen vlas en laat het aanvoeren,maar ik moet gewoon het volle pond betalen. Dat is de prijs als je het anders dan anderen wil doen, helaas......