Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
NoorW schreef:Waar ik zelf heel erg moeite mee heb bij mijn RBE is sideways. Ze lost alles op door voorwaarts denken en rende eerst heel hard weg voor druk op elke manier. Nu gaat dat al veel beter maar het lukt me maar niet echt een start te maken met sideways bij haar. Iemand tips?
NoorW schreef:Waar ik zelf heel erg moeite mee heb bij mijn RBE is sideways. Ze lost alles op door voorwaarts denken en rende eerst heel hard weg voor druk op elke manier. Nu gaat dat al veel beter maar het lukt me maar niet echt een start te maken met sideways bij haar. Iemand tips?
Wicky schreef:Sentido; mag ik vragen hoe je de pionnen combineert met het belonen van het juiste antwoord?
In draf zijwaarts aanleren bij er rbe klinkt niet logisch, maar kan afhankelijk zijn van wat er gebeurd. Als het paard in druk komt, is in draf uit druk een beter antwoord.
NoorW: misschien eens een instructeur mee laten kijken? Of een ervaren Parellier uit de buurt om mee te overleggen?
Sjira schreef:Zijn er mensen hier die (dressuur) wedstrijden met hun RBEtje rijden?
Sjira schreef:Zijn er mensen hier die (dressuur) wedstrijden met hun RBEtje rijden?