alternatieve geneeskunde, mijn ervaring

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Supervixen

Re: alternatieve geneeskunde, mijn ervaring

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 20:16

Ik zie niet in hoe wervels niet goed kunnen gaan zitten doordat er wat mis is met een orgaan. Daar zou ik wel een uitleg over willen zien.
En de botsplinters die spontaan oplossen hetzelfde verhaal.

Maar.. ik ben wel blij voor je dat je paardje verbetert.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 20:17

kimevy schreef:
Sizzle schreef:
En moet dat losse botstukje er dan niet uitgehaald worden :?

daar heeft mijn paard een medicijn voor, zodat het lichaam het zelf opruimt. de volgende keer moet uitwijzen of het heeft gewerkt en anders moet ze geopereerd worden ja....

een medicijn dat bot afbreekt..

en hoe dien je dat toe en hoe weet het medicijn welk bot afgebroken moet worden?
bedoel straks heeft ie geen nekwervels meer..

bot is bot.. als je iets toedient dat bot aantast (afbreekt en afvoert) dan tast dat ieder bot aan..

sorry, maar als mijn paard onregelmatig liep dan zou ik toch echt eerst het normale traject bekijken..
als je DA het dier op de foto had gezet, had je ook geweten van het botstukje..
als hij het bloed getest had, had hij afwijkende leverwaarden gevonden.

nu zegt ze de volgende keer dat het botstukje verdwenen is, daar durf ik op te wedden. of je moet nog een week verder als je hem of haar heilig geloofd..

zodra jij zegt, nou vooruit ik probeer het nog 1 keer.. dan is de keer erop het botstukje op miraculeuze wijze verdwenen en opgelost en hoeft het dier niet meer op de foto.. dat hij dan eventueel nog onregelmatig zou lopen dat komt natuurlijk dan omdat hij nog moet revalideren..

----

ik geloof best in bepaalde natuurlijke geneeswijzen.. immers de meeste medicijnen zijn aan natuurlijke producten of processen ontleent.. bijvoorbeeld wilg werkt pijnstillend voor mensen..dus je kunt kiezen om wilg te gebruiken in plaats van asperine..

maar de zweverige hocuspocus, als natuurlijke goedjes die spontaan weten welk stukje bot er af gebroken moet worden en de rest met rust laten.. nee sorry daar geloof ik echt niet in.

een los botfragment kun je alleen laten verdwijnen door het weg te halen.