Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Hitch schreef:Precies!![]()
Iemand anders hier trouwens ook nog wat interesse in werken aan de hand volgens klassieke/academische dressuur, of ben ik de enige?
AnneHorses schreef:Hitch schreef:Anne, Estelle, dankjullie wel!
Wow Anne, thanks... Ik had ook echt het gevoel dat hij 'anders' was dan alle andere paarden, zoveel heeft hij me geleerd... wát een wijs paard... En dat we zo veel konden, dat was resultaat van heeeeeeel veel geduld hebben en op je gevoel vertrouwen, niet alles in een keer perfect willen hebben en blij zijn met de allerkleinste dingen
Jaa.. Ik volgde jullie altijd en jij leerde hem echt veel, en toch ook de echte dressuur dingentjes ?
ik weet nog of dat met jou was weet ik niet echt meer maar op msn dat Hitchcock precies is net als Cindy, en zeiden we zo even paspoort zoeken enalles oooh wat is dat al lang gelede haha ..
Hitch schreef:Precies!![]()
Iemand anders hier trouwens ook nog wat interesse in werken aan de hand volgens klassieke/academische dressuur, of ben ik de enige?
AnneHorses schreef:Hitch schreef:Precies!![]()
IK !
Ik wil dat zo graag eh , en Cindy kan nu 'aan de teugel ' lopen.
Maar blijkbaar zit haar achterhand enzo er niet goed bij ..
dus daar ben ik meegestopt want wil haar echt niet belasten. het filmpje staat op youtube.
AnneHorses schreef:Hitch schreef:Anne, Estelle, dankjullie wel!
Wow Anne, thanks... Ik had ook echt het gevoel dat hij 'anders' was dan alle andere paarden, zoveel heeft hij me geleerd... wát een wijs paard... En dat we zo veel konden, dat was resultaat van heeeeeeel veel geduld hebben en op je gevoel vertrouwen, niet alles in een keer perfect willen hebben en blij zijn met de allerkleinste dingen
Jaa.. Ik volgde jullie altijd en jij leerde hem echt veel, en toch ook de echte dressuur dingentjes ?
ik weet nog of dat met jou was weet ik niet echt meer maar op msn dat Hitchcock precies is net als Cindy, en zeiden we zo even paspoort zoeken enalles oooh wat is dat al lang gelede haha ..
AnneHorses schreef:Hitch schreef:Precies!![]()
IK !
Ik wil dat zo graag eh , en Cindy kan nu 'aan de teugel ' lopen.
Maar blijkbaar zit haar achterhand enzo er niet goed bij ..
dus daar ben ik meegestopt want wil haar echt niet belasten. het filmpje staat op youtube.
saskiakefie schreef:@hitch: Dus kon die ook schoolhalt?Ik ben dat een beetje aan het oefenen maar het kwartje is nog niet echt gevallen, maar het is wel een zinvolle oefening.
Hitch schreef:Citaat:ohzo gaaf eh !!
Hahaha ff vragen hoor !
Hihi hij was zeker gaaf!Leuk was, dat nadat hij meer zichzelf werd, hij ook steeds meer toe liet. Op het laatst kon een 8 jarig meisje op hem de piaffe doen. Had je niet moeten willen toen ik hem voor het eerst zag
AnneHorses schreef:Haha,wow das wel heell lieff,
haha niet ?;p viel hij aan of wat haha ?