Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
HorseTopShop schreef:Even een citaat uit het topic over de foto's:
Il s'agit de Buck Brannaman. J'ai lu son livre et ces méthodes ne me semblent pas du tout comparable à la cruauté que ce cinglé nous montre là.
Vertaling: Dit is Buck Brannaman. Ik heb zijn boeken gelezen en deze methoden is niet te vergelijken met de wreedheid van die gekke shows daar.
Jammer voor je TS, maar deze foto's zijn niet van Miguel Perez
Herfstwind schreef:HorseTopShop schreef:Even een citaat uit het topic over de foto's:
Il s'agit de Buck Brannaman. J'ai lu son livre et ces méthodes ne me semblent pas du tout comparable à la cruauté que ce cinglé nous montre là.
Vertaling: Dit is Buck Brannaman. Ik heb zijn boeken gelezen en deze methoden is niet te vergelijken met de wreedheid van die gekke shows daar.
Jammer voor je TS, maar deze foto's zijn niet van Miguel Perez
Ik heb hem even opgezocht op Google, het gezicht lijkt inderdaad op die van die Buck.
jesito schreef:Nou ik en vele andere hebben dezelfde mening (gelukkig maar)
Maar ik geloof dat niemand hier voor zijn mening uit durft te komen omdat ze dan net als ik afgeschilderd worden als penny en domgeboren.
En ik heb idd geen medestanders nodig om MIJN mening te vormen.
HorseTopShop schreef:Fiffill schreef:Ik zie ook geen magere paarden op die site uit de openingspost. Kennelijk is die andere een hele andere kerel. Waar gaat het hier dan over?
Over een klepel en een bel. En ik weet nu niet eens meer hoe het spreekwoord luid. haha
jesito schreef:Nou ik en vele andere hebben dezelfde mening (gelukkig maar)
Maar ik geloof dat niemand hier voor zijn mening uit durft te komen omdat ze dan net als ik afgeschilderd worden als penny en domgeboren.
En ik heb idd geen medestanders nodig om MIJN mening te vormen.
Citaat:Maar ik geloof dat niemand hier voor zijn mening uit durft te komen omdat ze dan net als ik afgeschilderd worden als penny en domgeboren
vbps schreef:Leuk ook om meteen afgeschilderd te worden als 'halve gare' misschien moet je hem dat in het echt eens vertellen...![]()
Dan moet je hem wel kunnen uitleggen waarom anders kan hij zich ook niet 'verbeteren'