Het lijkt me leuk om eens te komen kijken. Misschien een suffe vraag, maar is er niet het risico dat de kaarten al zijn uitverkocht als je iets later komt? Aangezien ze niet vooraf zijn te kopen?
Kaarten kopen? Is't niet gewoon aan de Bali betalen zoals vorig jaar?
Elanor
Geplaatst: 14-02-12 12:34
Ik ben er nog nooit geweest, dus geen idee hoe het vorig jaar was. Maar aangezien het goed vol lijkt te zitten op de foto's, vraag ik me dus af of het op een gegeven moment echt 'vol' zit.
Het is inderdaad erg druk bezocht en er is ditjaar geen voorverkoop, maar ik denk dat dat wel goed zit hoor, vriendin van mij was vorigjaar ook alleen vanaf rond 14u eventjes geweest en kon ook nog gewoon naar binnen
ik wil ook gaan!! ik heb me ook opgegeven voor flyers en posters uit te delen hier, weet nu alleen niet of dit allemaal goed gegaan is, maar hoop het wel
xTesske
Geplaatst: 14-02-12 13:51
MyLittleLove schreef:
Ik wil echt supergraag komen, iemand vanuit limburg die gaat? Anders zal ik het via het OV moeten proberen.
Ik zal weer al standhouder aanwezig zijn!! Op naar net zo'n geslaagde dag als vorig jaar.
Jolijneniris
Geplaatst: 14-02-12 19:59
Nelleke_H schreef:
Ik ga ook heen!!
Ik zal weer al standhouder aanwezig zijn!! Op naar net zo'n geslaagde dag als vorig jaar.
Ik kom zeker langs je !
piene
Geplaatst: 14-02-12 20:28
Nelleke_H schreef:
Ik ga ook heen!!
ja ik ook een stalgenootje heeft een barefoot sidepullhoofdstel waarvan de frontriem(ook gevlochten) te groot is, die heb ik meteen even getipt
trouwens kan ik de maat van mijn frontriem opmeten en heb jij dan losse frontriemen waar je uit kunt kiezen? ik vind namelijk zo'n hele mooie supergevlochte knoop zo mooi!
Piene: Je kan bij mijn je frontriem geheel zelf samenstellen uit de mogelijkheden van banden en ornamenten en natuurlijk de kleuren. Ik raad je aan om even op mijn site te kijken. WWW.NNelleke.nl en als er vragen zijn mijn even te mailen. Info@NNelleke.nl
Jolijneniris: Vorig jaar heb ik dit wel gedaan op het evenement zelf Hier was echter zoveel belangstelling voor dat we het zelfs met twee personen niet bij konden houden. Om dit te voorkomen en mensen niet te hoeven teleur te stellen nu besloten niet ter plekke op maat te maken. Uiteraard hebben we wel de mogelijkheid je bestelling door te geven op Equiday die dan zo spoedig mogelijk na Equiday wordt verzonden! Hieraan zal ook een actie worden verbonden!
Oke, Want ik zou wel een hoofdstel voor jolijn willen maar ze heeft een shetlander/pony tussenmaatje maar misschien hebben jullie wel 1tje die goed is liggen ik zal t hoofdstel meenemen voor de maat
Jaa isgoedd Maar soms kan jolijn bijv gwn precies een shetlander of pony maar soms moet die op maat beetje verschillend bij iedereen En anders bestel ik er gwn 1 bij jullie