Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
minikatje schreef:ten eersteCitaat:Nee niet denigrerend naar zogeheten traditionals toe bedoeld, maar wou het wel even kwijt.
ten tweede, er is toch genoeg bewijs dat er genoeg naturals en niet naturals lekker buiten rijden
waarom altijd die afscheiding
Miss_Malfoy schreef:Adil18 schreef:
Gelukkig hoef je daarvoor niet een natural te zijn
Hangt er vanaf wat "natural zijn" volgens jou is.
Qimm schreef:ik vind dat vanzelfsprekend
Adil18 schreef:Qimm schreef:ik vind dat vanzelfsprekend
Juist, daarvoor hoef je geen springruiter, dressuurruiter, westernruiter, menner, natural of wat voor thermen er tegenwoordig ook mogen bestaan te zijn. Daarvoor moet je "gewoon" een mens zijn met een beetje gevoel en liefde voor paarden, en twee doppen in je kop
Miss_Malfoy schreef:Adil18 schreef:ik vind dat vanzelfsprekend
Juist, daarvoor hoef je geen springruiter, dressuurruiter, westernruiter, menner, natural of wat voor thermen er tegenwoordig ook mogen bestaan te zijn. Daarvoor moet je "gewoon" een mens zijn met een beetje gevoel en liefde voor paarden, en twee doppen in je kop
Nou je zou verbaast zijn als je zag hoeveel menser daar niet in slagen?
Maar dat weet je denk ik wel.
Miss_Malfoy schreef:Adil18 schreef:
Nou je zou verbaast zijn als je zag hoeveel menser daar niet in slagen?
Maar dat weet je denk ik wel.
Renza schreef:Wat heb jij een positieve indruk van je medemens Hyppolytede meeste mensen die ik ken bekijken gewoon vanuit het individuele paard of het paard wel of geen ijzers, dekens en/of scheerbeurt nodig heeft. Imo een stuk paardvriendelijker dan sommige (met de nadruk op sommige, niet de meeste
) naturals die er vanuit lijken te gaan dat alle paarden hetzelfde zijn en hetzelfde nodig hebben.