Twiggy2008 schreef:Ik vind NH zeker een middel, maar het kan ook zeker een heel mooi doel zijn: Om zo'n overeenstemming samen met je paard te vinden is erg leuk!! Ik denk dat het bij mij een combinatie van beiden is. Verder heb ik mijn paard niet alleen maar om op te rijden. Ik heb hem vooral, omdat ik graag een speciaal paard een fijn leven wil geven en ik geniet van de ontspanning, de liefde, het samen zijn en het samen werken aan iets. Rijden is maar zo'n klein stukje van het hebben van een eigen paard. Althans, dat is mijn ervaring. Ik zit net zo lief urenlang in het land naar de kudde te kijken (doe jij dat wel eens, TS?) en ook dat wordt niet altijd begrepen door mensen die paarden hebben. Tja, dat kan, maar je mist wel wat. Want ik denk dat je van niemand zoveel over paarden kan leren dan van de paarden zelf. Maar dat is mijn bescheiden mening.
Bij deze, Nadir. Nou kan ik er helemaal over gaan uitwijden, wat ik graag doe met mensen die oprecht geinteresseerd zijn, maar ik heb zo het idee dat het in dit topic weinig echt oprechte interesse is (en dan heb ik het niet per definitie over jou).
*En nu ga ik verder met mijn huis opruimen, moet ook gebeuren
*
Laatst bijgewerkt door Twiggy2008 op 15-05-09 15:40, in het totaal 1 keer bewerkt