Ik ben ook natural!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Redrumfox

Re: Ik ben ook natural!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 18:10

Ik ben nooit zo gek van jouw natural campagnes, maar deze kan ik wel waarderen. Niet zozeer om de inhoud, maar vind het wel een leuke actie van je.. Huilen van het lachen Uberhaupt dat je zo fanatiek bent om aldoor mensen proberen te overtuigen. Begrijp eigenlijk niet dat je je zo druk maakt om anderen, maar dat terzijde. Als je eigen paard het maar goed heeft toch? Uiteindelijk willen we allemaal het beste voor onze paarden, en daar hebben we allemaal een andere methode voor. Lachen

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 18:47

Ik lees altijd met de grootste intresse al je topics en op bepaalde gebieden ben ik het ook helemaal met je eens, máár (ja nu komt de maar) persoonlijk vind ik dit ook iets minder, kan zelf de grap er opzich wel van inzien, maar ik zie dit toch een beetje als een schop tegen de schenen van de mensen die in jouw ogen niet natural genoeg zijn. Iemand die hier en daar wat 'natural trekjes' heeft (om het zo maar te noemen) kan het in jouw ogen al niet goed doen. Dat vind ik jammer, iedere stap naar meer natuurlijker is toch een stap voorwaarts niet? je kunt niet van mensen verwachten dat ze hupsakee maar in 1x alles aan de kant zetten en maar 'even' 'natural' worden.

Je informereden topics (om ze zo maar even te noemen) lees ik altijd met veel intresse, maar dit vind ik dus wat minder. Maar goed verder no hard feelings hoor! Lachen

Umpiedumpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 19:31

Arabesk schreef:
Het is als parodie bedoeld. Clown Een karikatuur, meer niet.

Een beetje spot moet kunnen, net als dat 'hoe word ik een goeroe' topic

Naar mijn mening sla je de plank volledig mis....... Huilen

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 23:31

Goh mensjes toch... Take it easy Lachen.

Ik vind het juist een supper tekst van Arabesk... Mooi realistisch geschreven, al moet je het wel met een korrel zout nemen, net als de stukken van Sul.

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 09:03

Citaat:
Mooi realistisch geschreven

Dát dacht ik. Haha!

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 09:08

Redrumfox schreef:
Ik ben nooit zo gek van jouw natural campagnes, maar deze kan ik wel waarderen. Niet zozeer om de inhoud, maar vind het wel een leuke actie van je.. Huilen van het lachen Uberhaupt dat je zo fanatiek bent om aldoor mensen proberen te overtuigen. Begrijp eigenlijk niet dat je je zo druk maakt om anderen, maar dat terzijde. Als je eigen paard het maar goed heeft toch? Uiteindelijk willen we allemaal het beste voor onze paarden, en daar hebben we allemaal een andere methode voor. Lachen

De TS is niet fanatiek maar opdringerig en zwaar irritant in mijn ogen met haar herdadelijke acties om het Natural zijn aan mensen op te dringen. Ik vraag me af of jij zowaar wel een leven hebt TS, dat je constant als een of andere Jehova getuige je mening loopt te verkondigen waar de meeste mensen niet op zitten te wachten. We hebben inmiddels allemaal wel door waar je voor staat, en je zou veel verder kunnen komen als je niet zo opdringerig en bevooroordeeld over komt naar mensen die anders denken over paarden welzijn.

Iedereen moet zelf weten hoe hij over het houden van paarden denkt maar het opdringen van jouw mening aan iedereen die ook maar net iets anders denkt gaat echt te ver.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 09:17

Haha jehova... zie je arabesk al langs de deuren gaan Nagelbijten / Gniffelen

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 09:21

Arabesk is behoorlijk recht voor haar raap en is op en top natural daar kan niemand omheen toch vind ik dat zij toch maar haar mannetje moet staan op een forum waar heel veel deken en stalmensen op zitten.
De echte naturals zijn hier toch een beetje in de minderheid en ik kan me best voorstellen dat ze die boodschap over wil brengen.
En ik kan me ook heel goed voorstellen dat mensen met een stal/deken-paard een gevatte opmerking van Arabesk te horen krijgt, die zich daar matenloos aan ergeren.
Maar net zoals mensen hier mekaar vertellen dat een bepaalde deken beter is dan de andere doet zij dat over de manier hoe zij met haar paarden omgaat.
Ik ben absoluut geen natural maar toch begrijp ik haar doen en laten en lach ik om haar uitspraken.
Ik leg een deken op mijn pony en die staat snachts op stal, dit vind arabesk onzin en ik weet wat haar reactie hierop is.
Maar dit is haar mening net zoals ik een mening heb, kom op dit is een forum.
Ik vind het een beetje cru om zo boos tegen haar te reageren.
Laatst bijgewerkt door jesito op 04-11-08 09:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 09:22

Rana schreef:
En hoe houden we de eeuwige discussie gaande. Slapen

Ja Arabesk daar is ze weer, het meisje welke haar paard met bit en zonder hakken en zagen wel eens wat dieper en ronder insteld enz enz enz.... Vork Als ik het in een eerdere discussie goed herinner, jou complete tegenpool. Knipoog

Wat ik niet snap is dat je zelf die enorme kloof tussen wel niet natural, zo in stand houd?

Als jij echt zo overtuigd bent van het feit: wat ik doe is goed, waarom dan niet helpen, informeren SAMENWERKEN. Maar juist spotten en belachelijk maken? je zet je zelf aardig te kijk zo.

Helemaal eens! Het is leuk geschreven en tuurlijk moet een beetje spot kunnen, maar wie de eerdere berichten van Arabesk leest, zal idd toch merken dat er al genoeg 'spot' is gedreven met natural/niet natural.
Soms kan het ook teveel worden! En hier wordt idd een kloof in stand gehouden, ipv begrip voor elkaar. Wie wat waarom doet.

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 09:29

Rana schreef:
En hoe houden we de eeuwige discussie gaande. Slapen

Ja Arabesk daar is ze weer, het meisje welke haar paard met bit en zonder hakken en zagen wel eens wat dieper en ronder insteld enz enz enz.... Vork Als ik het in een eerdere discussie goed herinner, jou complete tegenpool. Knipoog

Wat ik niet snap is dat je zelf die enorme kloof tussen wel niet natural, zo in stand houd?

Als jij echt zo overtuigd bent van het feit: wat ik doe is goed, waarom dan niet helpen, informeren SAMENWERKEN. Maar juist spotten en belachelijk maken? je zet je zelf aardig te kijk zo.

sorrie Arabesk, maar ik kan niet anders als het hier helemaal mee eens zijn!

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 09:30

Citaat:
De echte naturals zijn hier toch een beetje in de minderheid en ik kan me best voorstellen dat ze die boodschap over wil brengen.

Minderheid? Dat zou je niet zeggen... Haha!

Maar toch. De mensen hierboven hebben wel een punt: je mening opdringen op zon manier dat het ergerniswekkend wordt werkt averechts.
Arabesk moet haar eigen Goeroecursus nog eens doornemen denk ik. Sigaar

Goh. Reageer ik toch nog serieus in dit totaal onzinnige topic. Clown

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 15:30

En jaaaaaa hoor, ze doet het weer.. Ze pleurt de stok in het hoenderhok, iedereen weer op zijn achterste benen en TS weer nergens te bekennen ROFL

Waarom leren de mensen die er elke keer intrappen niet dat je het nog het beste kunt negeren?? *LOL*

Ik ben ik, ik ben geen natural, geen traditional, ik ben ik en ik heb mijn eigen manier van paard houden Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 15:37

achjaa joh die naturals kunnen gewoon geen normale spullen betalen daarom worden ze maar naturals.
Stiekem liggen ze elke nacht van scapa dekjes en anky dekens te dromen!!! Tong uitsteken

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 15:46

randalinpony schreef:
Citaat:

Dát dacht ik. Haha!

dít is niet meer realistisch hoor ze beschrijft hier iets véels te overdreven er zal vást hier een daar wel iets kloppen maar helemaal niet hoor de mensen die van beide een beetje hebben zeg maar en enigzins 'natural' zijn.. (of dat althans toch proberen) die doen dat toch op een heel andere manier, althans als ik naar mezelf kijk dan, ik wel Lachen

Whitepanther

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 17:52

Oh GAAP!! Gaaaap

Het halve land is bang voor moslim fundamentalisten die hun geloof aan ons willen opdringen en alles wat daar maar een haar vanaf wijkt zal gestraft worden..... Door dit soort mensen willen we allemaal al niet meer openstaan voor de cultuur en de manier van denken van de "normale" moslim

Dames en Heren mag ik u voorstellen de allereerste Natural fundamentalist..... Brrr ik krijg er de kriebels van... En zoals wij allen niet meer open staan voor de cultuur van moslims vanwege een stelletje idiote fundamentalisten zo staan wij straks allen niet meer open voor alles wat ook maar een klein beetje natural is... Danku Arabesk...

PS: Wanneer kunnen we je eerste aanslag op die luxe pensionstallen waar een paard nooit buiten komt verwachten??
Laatst bijgewerkt door Whitepanther op 04-11-08 18:09, in het totaal 1 keer bewerkt

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 18:00

Maartje1990 schreef:
Citaat:

dít is niet meer realistisch hoor ze beschrijft hier iets véels te overdreven er zal vást hier een daar wel iets kloppen maar helemaal niet hoor de mensen die van beide een beetje hebben zeg maar en enigzins 'natural' zijn.. (of dat althans toch proberen) die doen dat toch op een heel andere manier, althans als ik naar mezelf kijk dan, ik wel Lachen

Het is daarom dat ik zei dat je het met een korreltje zout moet lezen Knipoog.
Ik snap niet waarom iedereen hier op zijn achterste pootjes staat...

(en nee, ik ben geen natural en ik ben ook geen traditional, ik ben linda)

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 19:37

Whitepanther schreef:
Oh GAAP!! Gaaaap

Het halve land is bang voor moslim fundamentalisten die hun geloof aan ons willen opdringen en alles wat daar maar een haar vanaf wijkt zal gestraft worden..... Door dit soort mensen willen we allemaal al niet meer openstaan voor de cultuur en de manier van denken van de "normale" moslim

Dames en Heren mag ik u voorstellen de allereerste Natural fundamentalist..... Brrr ik krijg er de kriebels van... En zoals wij allen niet meer open staan voor de cultuur van moslims vanwege een stelletje idiote fundamentalisten zo staan wij straks allen niet meer open voor alles wat ook maar een klein beetje natural is... Danku Arabesk...

PS: Wanneer kunnen we je eerste aanslag op die luxe pensionstallen waar een paard nooit buiten komt verwachten??

vind je wel een beetje extreem WP Duivel ROFL ROFL ROFL ROFL

En inderdaad arabesk is er zo een die niet reageerd als het te heet onder haar, onbeslagen en natuurlijk bekapte ( no offense Bloos ) hoefjes wordt... dusse waar ben je?

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 20:47

Ze is nu waarschijnlijk een luxe pensionstal zonder weidegang aan het besluipen zodat ze vannacht stiekum alle paarden de natuur in kan jagen. Clown Haha!

De eerste echte Naturalterrorist. Cool

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 22:16

randalinpony schreef:
Ze is nu waarschijnlijk een luxe pensionstal zonder weidegang aan het besluipen zodat ze vannacht stiekum alle paarden de natuur in kan jagen. Clown Haha!

*LOL*

Rana schreef:
vind je wel een beetje extreem WP

En inderdaad arabesk is er zo een die niet reageerd als het te heet onder haar, onbeslagen en natuurlijk bekapte ( no offense ) hoefjes wordt... dusse waar ben je?

hahaha Haha! idd ze is opeens nergens meer te zien..

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 23:51

randalinpony schreef:

ROFL *stikt van het lachen* ROFL

Ik vind het ook altijd jammer dat Arabesk een topic opent, een of twee reageert en dan nooit meer post.. Erg jammer.

Maar goed, het went. Knipoog

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 09:35

Las ik net in het Hummelhuizer dagblad:

Paarden massaal op straat in Hummelhuizen

Van onze reporter ter plaatse

Vanmorgen was het een chaos in Hummelhuizen. Langs de N234 liepen zon vijftig paarden
los.
Betrokkenen en politie tasten in het duister over de toedracht van deze zaak.
Pensionhouder N. Ormal: "vanmorgen trof ik de stallen leeg. De daders hadden zelfs de moeite
genomen de dekens van onze kostbare dieren te trekken, die lagen kriskras door het gangpad,
besmeurd met rode verf. Met dezelfde verf waren kreten op de boxen geklad: "Free Fury!"
"Geen nurture maar nature!"."

De schade loopt in de duizenden. Enkele verslagen paardeneigenaren: "Deze Anky-deken heeft me alles gekost. Het was een verjaardagscadeautje voor mijn paard. Hoe moet ik hem dit vertellen?" "Ik hoop dat mijn paard geen kou gevat heeft. Hij was geschoren, en nu loopt ie zomaar buiten!"

Inmiddels zijn 49 van de 51 paarden terug op stal, zij het met de schrik in de benen. Alleen veel liefde, een extra deken en absolute stalrust zal deze dieren kunnen redden. Shetlander Polly bevindt zich in een wortelland en is ondanks een klopjacht van 15 agenten nog niet in de boeien... ehhh.. bij het halster gegrepen.
Dekhengst Gribaldi is het weiland van boer Piet ingesprongen, en weigert tussen de 40 haflingermerries vandaan te komen. Men overweegt een paardenfluisteraar uit Amerika over te laten komen om deze hengst tot inzicht te brengen dat het kuddeleven beneden zijn stand is.

Politie en betrokkenen begrijpen niets van de aard van dit misdrijf en hebben geen idee van de identiteit van de dader(s). Politie Hummelhuizen verzoekt iedereen die iets heeft opgemerkt op 4 november of in de loop van de nacht van 4 op 5 november, contact op te nemen.

Wordt vervolgd.

Eeeehhhhh? Arabesk?

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 09:43

ROFL ROFL ROFL

Hilarisch stukje Randalinpony!! Huilen van het lachen

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 10:07

oke niveau daalt maar hij is geniaal!! Sinds wanneer staat Gribaldi eigenlijk in het o zo bekende Hummelhuizen?

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 11:38

Randalinpony .... GENIAAL !!

liljebo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 12:03

ROFL

Ik vind het toch wel grappig hoe Arabesk met haar stukje iedereen op de achterste pootjes kan zetten. Echt leuk zijn de stukjes van de mensen die er op dezelfde manier mee omgaan en het niet zo serieus nemen... zoals het stukje van randolin. Erg leuk Haha!
Blijven lachen.... leuk toch.
Clown