Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Arabesk schreef:Voor paarden die geen beschutting hebben, is een regendeken omdoen bij regenachtig weer best een prima oplossing hoor.
Arabesk schreef:Ik schreeuw niet, ik geef even kort samengevat wat info, wat misschien bot overkomt, omdat het zo kortaf is.
Vlindie schreef:Lekker dat je paardje straks kan kiezen of hij geschuild wil staan. Die mogelijkheid is bij ons niet aanwezig, helaas.
Vriendelijke groeten,
Vlindie
Vlindie schreef:We hebben net nadat we de regendeken hadden gescoort een buitenritje gemaakt. M'n dochter op haar pony en ik op onze IJslander. Ik moet zeggen
dat ik hem lekker vond lopen! Dat deed me werkelijk deugd. Mijn dochter voelt hem heel goed aan, ze zei onderweg dat ze het idee had dat hij vlotter
en vloeiender was dan de afgelopen tijd....... Welnu, het lijkt me sterk dat het nu al resultaat geeft na twee dagen? Maar toch.....
Feit is wel dat door deze kleine, subtiele waarneembare veranderingen ik me gesterkt voel in mijn weloverwogen keuze welke ik gemaakt heb
om hem op deze wijze even 'op te krikken'.
) en heb ik gehandeld vanuit mijn gevoel.Vlindie schreef:CrazyCat; Dus het is nog even afwachten of het allemaal gaat lukken. Wel fijn dat de eigenaar van het land bereidt is mee te denken in een oplossing.
Hebben jouw paarden altijd al zonder deken én zonder schuilmogelijkheid gestaan? Zijn ze het gewend?