[HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 16:27

moet je bij Ara zijn en die is pas zondagavond weer online.....

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 16:33

de politie is acrief vandaag, ze stonden vanmorgen bij mij om de hoek en ik mocht stoppen, papierencontrole en technische controle en net stonden ze in het dorp, moest ik weer stoppen, bij dezelfde dame die wéér m'n papieren wilde zien.... *duh*.... ik had precies dezelfde kleren aan als vanmorgen, zag er hetzelfde uit, dezelfde, toch wel redelijk opvallende, auto en weer de papieren tevoorschijn moeten toveren....... zijn er geen boeven die gevangen moeten worden?

Zal je zien dat ze, als ik vanavond naar stal ga, op de rondweg staan en me wéér aanhouden

Shyla25

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 16:49

smurf schreef:
de politie is acrief vandaag, ze stonden vanmorgen bij mij om de hoek en ik mocht stoppen, papierencontrole en technische controle en net stonden ze in het dorp, moest ik weer stoppen, bij dezelfde dame die wéér m'n papieren wilde zien.... *duh*.... ik had precies dezelfde kleren aan als vanmorgen, zag er hetzelfde uit, dezelfde, toch wel redelijk opvallende, auto en weer de papieren tevoorschijn moeten toveren....... zijn er geen boeven die gevangen moeten worden?

Zal je zien dat ze, als ik vanavond naar stal ga, op de rondweg staan en me wéér aanhouden

Typisch Politie Huizen Niets te doen en het is mooi weer buiten conclusie, juist brave burgers pesten

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 16:53

dat zal het zijn: het is mooi weer buiten.... het waren allemaal vrouwelijke agenten, heel opvallend, ik dacht al dat het BananaSplit was ofzo....maar ze waren toch wel redelijk serieus over de hoeveelheid herrie die mijn auto maakt

dan zullen ze vanavond wel op 't Merk staan te laseren, ook een grote Gooise hobby (hè Ara ),maar ik rij nooit te hard, dus daarop pakken ze me niet

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 16:56

Er was een trein uitgebrand tussen Hilversum en Utrecht

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 17:02

Op te hard rijden pakken ze mij ook niet, die oude rammelbak van ons kan helemaal niet zo hard

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 17:07

ja en waar stond die trein????????

juist op het station bij mijn werk, precies onder mijn raam, maar ik was er lekker niet vandaag

2e ontruiming binnen 1 week bij ons blij dat ik er niet was!

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 17:24

Ik stond eeuwig te wachten op Overvecht. Ik moest naar Bussum Zuid omdat ik met de auto was. Rijdt alleen de trein naar Almeren en die stopt dus net in Bussum Zuid. Ben toch maar in die trein gestapt. Gelukkig waren ze zo lief om de trein ook maar in Bussum Zuid te laten stoppen

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 17:26

Djeez Smurf, het is wel altijd raak bij jou op het werk of niet?

Terug van stal.

Wiz-wasje. Lan-wasje. Ze vonden het heerlijk! Alle oude haren eruit en lekker onder de douche. Zelfs Wiz (die nog nooit echt in bad is geweest) stond ongelofelijk lang stil voor een driejarig paard. Lief.

Weet iemand nog iets om blauwspray van een wit been te krijgen? Heeft iemand erop gespoten toen Lan een trap heeft gehad, maar het gaat maar niet weg.

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 17:31

in een ander topic zouden ze vast vanish oxi action aanbevelen tegen die blauwspray, maar ik zou het niet weten.
De enige ervaringen die ik daarmee heb is dat het moet uitgroeien...

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 17:32

blauwspray moet slijten, Morrie heeft 3 jaar geleden maanden met blauwe achterbenen rondgelopen (hij had toen schurft)

De ontruiming van de week was een oefening, beetje domme oefening, want 5 minuten voor het alarm ging, liep de brandweer al rond, vanmiddag stond er een trein in de hens te stinken voor de deur en in okt. vorig jaar hadden we een bommelding, compleet met EOD en een robot enzo, we mochten de auto's niet meenemen en hebben de hele middag in de kou staan blauwbekken ....... dat was echt serieus toen

We gaan nu voor het record snel-ontruimen: 5000 man in 6 minuten het gebouw uit is ons record

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 17:33

Hmm dat eigenlijk maar niet... lijkt me iets wat ik zelfs niet op mijn vloerbedekking durf te smeren. Laat staan mijn paard. Had die blauwspray ook liever niet gehad (er zijn veel fijnere en zachtere middelen om infectie tegen te gaan), maar ik was er niet bij.

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 17:34

eh... dat is heel snel Smurf. Maar ik ben wel blij dat ze bij ons niet zo vaak oefenen eerlijk gezegd.

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 17:34

Misschien wassen met betadine, dat werkt meestal wel goed tegen hardnekkige vlekken.

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 17:35

Anya schreef:
Hmm dat eigenlijk maar niet... lijkt me iets wat ik zelfs niet op mijn vloerbedekking durf te smeren. Laat staan mijn paard. Had die blauwspray ook liever niet gehad (er zijn veel fijnere en zachtere middelen om infectie tegen te gaan), maar ik was er niet bij.

Ik zou het ook niet doen hoor

Misschien kun je het been zwartverven met haarverf?

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 17:36

haha ja optie... heeft ze twee witte en twee zwarte benen. Alleen niet symmetrisch. Ach dan maar blauw.

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 17:38

Of met zo'n poetsblokje proberen het vooorzichtig eraf te schrapen

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 17:40

ik neem aan dat je met blauwspray CTC spray bedoelt, dat heb ik altijd op voorraad, ik vind het geweldig spul, vooral bij been- en hoefproblemen!

Maar ik gebruik ook voor vanalles en nog wat rustig Vanish, daar zit ik totaal niet mee, mik het zelfs in de wasmachine,maar dat kwam niet helemaal goed, werd een grote harde bal.....

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 17:41

Ze gebruiken die blauwspray toch ook altijd om schapen te merken?

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 17:43

Ik ben weg. Mijn vader ligt in het ziekenhuis aan de monitor. Heeft vannacht een tia gehad. Leek goed te gaan, maar toch niet.

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 17:55

da's naar Anya, sterkte!

dat is andere blauwspray denk ik, dat is een stempelkussen onder de buik van de ram ook verkrijgbaar in rood, groen enz.

wij gebruiken de ouderwetse blauwspray alleen nog voor rotte schapen- en geitenpootjes, voor paarden gebruik ik alleen CTC of OTC spray, CTC is blauw en OCT is zilverkleurig

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 17:57

Sterkte Anya....

@smurf: dat spul wat ik in gedachten had noemden we ook altijd violetspray, geen idee hoe het echt heet eigenlijk, gekke achterhoekers ook

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 18:01

dat is blauw-paarsig spul en al jarenuit de handel.... (evenals Sebacil, maar dat komt weer terug omdat het vervangende middel niet blijkt te werken)

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 18:02

Ik gebruik voor alle kleine wondjes enzo betadine poederspray. Super spul.

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 18:08

smurf schreef:
dat is blauw-paarsig spul en al jarenuit de handel.... (evenals Sebacil, maar dat komt weer terug omdat het vervangende middel niet blijkt te werken)

Haha, ik word oud