Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
smurf schreef:de politie is acrief vandaag, ze stonden vanmorgen bij mij om de hoek en ik mocht stoppen, papierencontrole en technische controle en net stonden ze in het dorp, moest ik weer stoppen, bij dezelfde dame die wéér m'n papieren wilde zien.... *duh*.... ik had precies dezelfde kleren aan als vanmorgen, zag er hetzelfde uit, dezelfde, toch wel redelijk opvallende, auto en weer de papieren tevoorschijn moeten toveren....... zijn er geen boeven die gevangen moeten worden?
Zal je zien dat ze, als ik vanavond naar stal ga, op de rondweg staan en me wéér aanhouden![]()
Anya schreef:Hmm dat eigenlijk maar niet... lijkt me iets wat ik zelfs niet op mijn vloerbedekking durf te smeren. Laat staan mijn paard. Had die blauwspray ook liever niet gehad (er zijn veel fijnere en zachtere middelen om infectie tegen te gaan), maar ik was er niet bij.
smurf schreef:dat is blauw-paarsig spul en al jarenuit de handel.... (evenals Sebacil, maar dat komt weer terug omdat het vervangende middel niet blijkt te werken)