Mac schreef:Ik vermoedde het al, maar mijn Old Mac's zijn te klein geworden! Lee stiefelt er in eerste instantie zonder problemen op weg, om dan na een uurtje of wat moeijlijk te gaan lopen, echt vanuit haar voeten. Bij Lee weet je het nooit, dus ik ben alle opties afgegaan. Ik bedacht me dat ik de Old Mac's een paar jaar geleden heb gekocht toen we net de ijzers eronderuit hadden gehaald. In de tussentijd heb ik ze een tijd niet of nauwelijks gebruikt en nu dus weer wel. Ik heb raad gevraagd bij OM en zij hebben me gevraagd het slijtagepatroon in de schoen te bestuderen. De achterkanten van mijn OM's zijn helemaal platgelopen en in elkaar gedrukt. Te klein dus!
Alle argumenten over dat het onzin is dat hoeven groter worden als je ze natuurlijk gaat bekappen kan ik bij deze dus van de tafel vegen! Je kunt het zo ook al zien, maar de schoenen bewijzen het dus ook: Lee's voeten zijn gegroeid!
Ben weer lekker druk met mezelf, maar ik wilde hier nog op reageren

Fijn dat er zoveel gebeurd he

Merrits voeten zijn ook veranderd, maar juist kleiner geworden. Dat merkte ik ook door de hoefschoenen. Hij had enorme platvoeten en ze komen steeds meer in model.
Laatste groeispurt dateert van een week geleden, toen zag ik die behoorlijk flares. Zijn hoef wordt steeds rechter!