Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tjitseee schreef:De boer waar ik sta heeft een opfok bedrijf,en heel veel weiland.ik had even een vraagje;
jullie paarden staan 24/7 of alleen overdag buiten in de wei, maar hoe houden jullie de wei zegmaar goed, of is er echt bijna niks meer van de wei over als de lente weer begint?
tjitseee schreef:ik had even een vraagje;
jullie paarden staan 24/7 of alleen overdag buiten in de wei, maar hoe houden jullie de wei zegmaar goed, of is er echt bijna niks meer van de wei over als de lente weer begint?
Arabesk schreef:ja hoor in de huiskamer loopt trouwens nóg een naturals topic met andere 'newbe's'
viewtopic.php?f=34&t=690621&hilit=
posten in beide kan ook natuurlijk
Shyla25 schreef:Ik vondt het stuk gewoon raar.
Als Shy in de regen staat zonder deken en dan als een gek aan het rennen is dan doe ik toch ook niet opeens een deken om
Heeft iemand van jullie wel eens last gehad van een ziek paard doordat hij nat is weggezet?
Ik echt nog nooit
tjitseee schreef:ik had even een vraagje;
Anzjuhlaa schreef:Arabesk schreef:ja hoor in de huiskamer loopt trouwens nóg een naturals topic met andere 'newbe's'
Misschien een domme vraag, maar ik ben ook een nieuweling in dit topic.. Is jullie topic vol???
Anzjuhlaa schreef:Arabesk schreef:ja hoor in de huiskamer loopt trouwens nóg een naturals topic met andere 'newbe's'
Misschien een domme vraag, maar ik ben ook een nieuweling in dit topic.. Is jullie topic vol???
Anzjuhlaa schreef:ik was het net aan het lezen..
@antheman: geen pb gehad...