Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
gouda schreef:Grr wil ik net onder de douche springen ff opfrissen voor sollicitatie. Nou heb het geweten. Ijs en ijskoud brrrrr. Ze hebben hier vanmorgen aan de gasleidingen gewerkt en een gat gegraven. Zal het daar zeker wel weer aan liggen grrrrr
evitatinkle schreef:stelletje loonslaven
smurf schreef:ik weet wel wat mijn baas zou zeggen....... wacht maar af tot je een functioneringsgesprek krijgt, dan krijg je al dit soort dingetjes keihard terug![]()
pony25 schreef:Mijn oma is in januari overleden aan de gevolgen van kanker, daarbij was ze ook nog eens erg dement (waarschijnlijk door de hersentumoren).
Mijn oom heeft prostaatkanker en hoort binnenkort of hij "genezen" is.
Mijn schoonmoeder heeft borstkanker gehad en de moeder van mijn vriends beste vriend is vorig jaar in onze vakantie ook overleden aan kanker (na 4 keer "schoon" te zijn verklaard).
Het lijkt wel net zo gewoon te worden als een verkoudheidzou toch wel ergens een oorzaak moeten zijn bv mobieltjes.
evitatinkle schreef:Iedereen krijgt kanker, sommige eerder als andere en andere overlijden weer aan iets anders voordat ze kanker krijgen. Ik vind het een verschrikkelijk iets.
Vooral (jonge) ouders die overlijden en de kinderen achterlaten. Heb het van dichtbij meegemaakt.
smurf schreef:ik weet wel wat mijn baas zou zeggen....... wacht maar af tot je een functioneringsgesprek krijgt, dan krijg je al dit soort dingetjes keihard terug![]()
IMJ schreef:
Wat erg Wendy, hoe oud was jij toen?
Hoe vergaat je zus in Ierland?
Arabesk schreef:smurf schreef:ik weet wel wat mijn baas zou zeggen....... wacht maar af tot je een functioneringsgesprek krijgt, dan krijg je al dit soort dingetjes keihard terug![]()
pfoeh, nou dat wordt de waslijst toch lang... Ik loop regelmatig allerlei mensen te etteren, incl de baas zelf, hang Loesje posters op, loop te tetteren door de gang, ben veel te aanwezig en druk tijdens de koffiepauze etc Zit te bokken onder werktijd (omdat er geen werk is op dit moment)
Ach weet je hij doet maar, laat hem maar een betere promovendus zoeken. Een nerd die zich de hele dag opsluit in een hok en geen boe of bah zegt
Kijk ik ben GEVRAAGD voor die baanHij doet het er maar mee, moet ie volgende keer maar beter uit zijn doppen kijken voordat ie een leuk, lief schattig (
) meisje aanneemt
Wendy schreef:Maar schoon verklaren doen ze toch pas na 10 jaar?