. Mac: M.a.w. de straal ontwikkeld zich niet alleen, maar de gehele hoef ontplooit zich
. Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
.
. opala schreef:Mac: M.a.w. de straal ontwikkeld zich niet alleen, maar de gehele hoef ontplooit zich.
!! De hoef kan zich volledig uitzetten zoals hij wil en zo ontwikkelt hij naar zijn "oorspronkelijke" vorm. Ik vind het wel grappig om te zien. Lee had van die poezelige ponyvoetjes; dat worden nu langzaamaan "echte" paardenvoeten
. Haar stralen zijn ook al veel breder dan eerst!
en Lee vaart er wel bij opala schreef:Al je werk is niet voor niets geweesten Lee vaart er wel bij
.
.
, de Mustad 52,80 excl. btw en verzendkosten. Ik had ooit wel een prijslijst, maar schijnbaar weer weggegooid
opala schreef:IP: Jij kunt zelf het beste beoordelen of je paardje te dik is, ze lijkt MIJ niet te dik.
(en ik erbij)
, alleen minder dat ze er helemaal opgefokt van werd
. Gelukkig liep het goed af.
nienke07 schreef:Hé Oop..
Aangezien wij (heel) dicht bij elkaar wonen.. zou het verzendkosten schelen als we twee tangen bestellen bij Mustad ... ?
opala schreef:Ik heb mijn bestelling geanulleerd, dus wanneer iedereen z'n bestelling doorgeeft vandaag, bestel ik morgen definitief. Van prijzen weet IK dus alleen van die 14"=52,80 (schijnbaar heeft ie alleen de duurste opgegeven de slimmerik) excl. BTW en verzendkosten en een betalingskorting van 5% wanneer je binnen 8 dagen het bedrag voldoet. Want op de website staan geen prijzen vermeld.
opala schreef:AM; Jouw bestelling staat genoteerd![]()
Ik heb mijn bestelling geannuleerd, niet geanulleerd
Antheman schreef:opala schreef:AM; Jouw bestelling staat genoteerd![]()
Ik heb mijn bestelling geannuleerd, niet geanulleerd
Jawel , de bestelling is tot de NUL lijn gekomen![]()
Nienke reageert zo wel....
Vast druk met haar websites...
opala schreef:IP: Ik mag het graag zien hoe een merrie zo lekker tekeer kan gaan, terwijl ze haar neus optrekt, alleen minder dat ze er helemaal opgefokt van werd
. Gelukkig liep het goed af.
nienke07 schreef:Ik wil graag de middenmaat (en dan dezelfde als AM...)!
Oop: PB even je rekeningnummer+bedrag dat je van me krijgt! ...hoef je niet voor te schieten en kan ik het je voor mijn vakantie (zondag a.s.) nog even overmaken!
, die kindertjes vragen het niet nog een keer