Mac: M.a.w. de straal ontwikkeld zich niet alleen, maar de gehele hoef ontplooit zich

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
opala schreef:Mac: M.a.w. de straal ontwikkeld zich niet alleen, maar de gehele hoef ontplooit zich.
opala schreef:Al je werk is niet voor niets geweesten Lee vaart er wel bij
opala schreef:IP: Jij kunt zelf het beste beoordelen of je paardje te dik is, ze lijkt MIJ niet te dik.
nienke07 schreef:Hé Oop..
Aangezien wij (heel) dicht bij elkaar wonen.. zou het verzendkosten schelen als we twee tangen bestellen bij Mustad ... ?
opala schreef:Ik heb mijn bestelling geanulleerd, dus wanneer iedereen z'n bestelling doorgeeft vandaag, bestel ik morgen definitief. Van prijzen weet IK dus alleen van die 14"=52,80 (schijnbaar heeft ie alleen de duurste opgegeven de slimmerik) excl. BTW en verzendkosten en een betalingskorting van 5% wanneer je binnen 8 dagen het bedrag voldoet. Want op de website staan geen prijzen vermeld.
opala schreef:AM; Jouw bestelling staat genoteerd![]()
Ik heb mijn bestelling geannuleerd, niet geanulleerd
Antheman schreef:opala schreef:AM; Jouw bestelling staat genoteerd![]()
Ik heb mijn bestelling geannuleerd, niet geanulleerd
Jawel , de bestelling is tot de NUL lijn gekomen![]()
Nienke reageert zo wel....
Vast druk met haar websites...
opala schreef:IP: Ik mag het graag zien hoe een merrie zo lekker tekeer kan gaan, terwijl ze haar neus optrekt, alleen minder dat ze er helemaal opgefokt van werd
. Gelukkig liep het goed af.
nienke07 schreef:Ik wil graag de middenmaat (en dan dezelfde als AM...)!
Oop: PB even je rekeningnummer+bedrag dat je van me krijgt! ...hoef je niet voor te schieten en kan ik het je voor mijn vakantie (zondag a.s.) nog even overmaken!