Arabesk schreef:mijn opa springstal aanbidder
Heb je hem heel gelaten?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Arabesk schreef:mijn opa springstal aanbidder
evitatinkle schreef:Arabesk schreef:mijn opa springstal aanbidder
Heb je hem heel gelaten?
gouda schreef:Liet hem in een afvoerbuis van een paar cm doorsnee vallen knap van mij he. Hij was net een week oud best wel lomp van mij. Heb hem gebeld maar hij doet het niet meer.
gouda schreef:Liet hem in een afvoerbuis van een paar cm doorsnee vallen knap van mij he. Hij was net een week oud best wel lomp van mij. Heb hem gebeld maar hij doet het niet meer.
Arabesk schreef:
ik moet hem nog even vertellen dat het leeftijdsverschil toch echt te groot is...
iemand hier nog interesse, je moet wel 40+ zijn
Wendy schreef:gouda schreef:Liet hem in een afvoerbuis van een paar cm doorsnee vallen knap van mij he. Hij was net een week oud best wel lomp van mij. Heb hem gebeld maar hij doet het niet meer.
Haha, das best knap ja
Dat je ook nog gewoon gaat kijken of ie het nog doet is ook leuk
gouda schreef:Wendy schreef:
Haha, das best knap ja
Dat je ook nog gewoon gaat kijken of ie het nog doet is ook leuk
Ja ben nog net niet
Citaat:Ach, je kunt je mobiel ook uitzetten als je echt wilt slapen
Wendy schreef:Succes met de sollicitaties gouda!
Hoe gaat het verder met Kaylee, is ze alweer wat bijgekomen?
smurf schreef:Citaat:Ach, je kunt je mobiel ook uitzetten als je echt wilt slapen
helaas ligt mijn vader weer erg slecht en kan ik mijn mobiel niet uitzetten, noch vergeten... moet 24/7 bereikbaar zijn. Ga wel kijken of ik die smstoon uit kan krijgen....
Ik heb wel eens met een pollepel aan een bezemsteel gebonden een gsm uit de mestkelder gevist, (niet de mijne, die van Erik), Erik ging er later op kantoor mee naar de juffrouw die dat soort dingen regelde en zei heel onschuldig: hij doet ut nie meer.......... het ding stonk een uur in de wind![]()
smurf schreef:Citaat:Ach, je kunt je mobiel ook uitzetten als je echt wilt slapen
helaas ligt mijn vader weer erg slecht en kan ik mijn mobiel niet uitzetten, noch vergeten... moet 24/7 bereikbaar zijn. Ga wel kijken of ik die smstoon uit kan krijgen....
Ik heb wel eens met een pollepel aan een bezemsteel gebonden een gsm uit de mestkelder gevist, (niet de mijne, die van Erik), Erik ging er later op kantoor mee naar de juffrouw die dat soort dingen regelde en zei heel onschuldig: hij doet ut nie meer.......... het ding stonk een uur in de wind![]()
smurf schreef:Hij ligt al jaren slecht, maar takelt langzaam maar zeker verder af.... en het is nog erfelijk ook..... ik weet dus al hoe ik ga eindigen, als er niemand zo vriendelijk is om de morfinepomp verder open te draaien
Wendy schreef:Walter werd ook ontzettend hyper van sportbrok, die staat nu op pavo condition omdat hij nog steeds aan de dunne kant is, maar ik wil binnenkort als hij de wei op gaat overgaan op pavo summerfit.
Hebben ze op die stal geen basisbrok waar ze minder heet van wordt?
smurf schreef:Hij ligt al jaren slecht, maar takelt langzaam maar zeker verder af.... en het is nog erfelijk ook..... ik weet dus al hoe ik ga eindigen, als er niemand zo vriendelijk is om de morfinepomp verder open te draaien