[HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

evita_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 09:35

Arabesk schreef:
mijn opa springstal aanbidder

Heb je hem heel gelaten?

Horse_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 09:38

Liet hem in een afvoerbuis van een paar cm doorsnee vallen knap van mij he. Hij was net een week oud best wel lomp van mij. Heb hem gebeld maar hij doet het niet meer.

Arabesk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 09:40

evitatinkle schreef:
Arabesk schreef:
mijn opa springstal aanbidder

Heb je hem heel gelaten?

ik moet hem nog even vertellen dat het leeftijdsverschil toch echt te groot is...

iemand hier nog interesse, je moet wel 40+ zijn

Arabesk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 09:40

gouda schreef:
Liet hem in een afvoerbuis van een paar cm doorsnee vallen knap van mij he. Hij was net een week oud best wel lomp van mij. Heb hem gebeld maar hij doet het niet meer.

goed gemikt!

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 09:43

gouda schreef:

Haha, das best knap ja
Dat je ook nog gewoon gaat kijken of ie het nog doet is ook leuk

Horse_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 09:44

Arabesk schreef:

ik moet hem nog even vertellen dat het leeftijdsverschil toch echt te groot is...

iemand hier nog interesse, je moet wel 40+ zijn

Ben al voorzien, niet 40+. Mijn paard zou het wel zien zitten misschien die schijnt vroeger z1 gesprongen te hebben met 6 wp. Ze vind springen ook erg leuk alleen ik niet zo. Igg niet zo hoog. Is dit die aanbidder van de isoleercellen?
[/quote]

Horse_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 09:44

Wendy schreef:
gouda schreef:

Haha, das best knap ja

Ja ben nog net niet

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 09:48

gouda schreef:
Wendy schreef:

Haha, das best knap ja

Ja ben nog net niet

Ik had het waarschijnlijk ook gedaan hoor

Horse_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 09:52

Moet zo solliciteren hier bij mij achter en net mailde een uitzendbureau mij dat ze me voor gingen stellen bij een bedrijf een dorp hiernaast. Hoe gek kan het lopen zo in ene normaal is er in de buurt van schoonhoven amper werk en zit je met reistijd omdat snelweg 20/30 minuten hier vandaan is.

Heb trouwens een half paard Kaylee dr voorkant (nek, borst en schouders) is al kaa, lichbruinl en helemaal zomervacht met appels. De rest van haar lijf is lang behaard en donker van kleur. Wel maf gezicht.

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 09:55

Succes met de sollicitaties gouda!

Hoe gaat het verder met Kaylee, is ze alweer wat bijgekomen?

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 09:57

Citaat:
Ach, je kunt je mobiel ook uitzetten als je echt wilt slapen

helaas ligt mijn vader weer erg slecht en kan ik mijn mobiel niet uitzetten, noch vergeten... moet 24/7 bereikbaar zijn. Ga wel kijken of ik die smstoon uit kan krijgen....

Ik heb wel eens met een pollepel aan een bezemsteel gebonden een gsm uit de mestkelder gevist, (niet de mijne, die van Erik), Erik ging er later op kantoor mee naar de juffrouw die dat soort dingen regelde en zei heel onschuldig: hij doet ut nie meer.......... het ding stonk een uur in de wind

Horse_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 10:02

Wendy schreef:
Succes met de sollicitaties gouda!

Hoe gaat het verder met Kaylee, is ze alweer wat bijgekomen?

Dank je.

Ze lijkt wat dikker te worden en is fit zat. Volgens mij is ze zo hyper omdat ze hier basissportbrok van havens voeren. Pff wat een drammerd nu. Ben ook weer gewoon gaan rijden daarom maar doe het wel rustig aan. Hoe meer ik met ze doe hoe meer ze ging afvallen en daar blijf ik dus huiverig voor. Hoop dat ze snel het land op kan maar betwijfel het helaas. Ze moeten de omheiningen nog opzetten en het land is pas net bemest van de week Op mijn vorige stal staan ze volgens mij allang weer buiten beetje jammer wel.

Horse_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 10:03

smurf schreef:
Citaat:

helaas ligt mijn vader weer erg slecht en kan ik mijn mobiel niet uitzetten, noch vergeten... moet 24/7 bereikbaar zijn. Ga wel kijken of ik die smstoon uit kan krijgen....

Ik heb wel eens met een pollepel aan een bezemsteel gebonden een gsm uit de mestkelder gevist, (niet de mijne, die van Erik), Erik ging er later op kantoor mee naar de juffrouw die dat soort dingen regelde en zei heel onschuldig: hij doet ut nie meer.......... het ding stonk een uur in de wind

Sterkte Moet erg zwaar zijn dat die arme man zo vaak slecht ligt.

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 10:04

Walter werd ook ontzettend hyper van sportbrok, die staat nu op pavo condition omdat hij nog steeds aan de dunne kant is, maar ik wil binnenkort als hij de wei op gaat overgaan op pavo summerfit.
Hebben ze op die stal geen basisbrok waar ze minder heet van wordt?

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 10:05

Hij ligt al jaren slecht, maar takelt langzaam maar zeker verder af.... en het is nog erfelijk ook..... ik weet dus al hoe ik ga eindigen, als er niemand zo vriendelijk is om de morfinepomp verder open te draaien

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 10:05

smurf schreef:
Citaat:

Dat van je vader zal ook wel energie vreten dan! Sterkte!\

Dat verhaal van de mobiel van eric is trouwens wel gaaf

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 10:07

smurf schreef:
Hij ligt al jaren slecht, maar takelt langzaam maar zeker verder af.... en het is nog erfelijk ook..... ik weet dus al hoe ik ga eindigen, als er niemand zo vriendelijk is om de morfinepomp verder open te draaien

Erfelijk hoeft nog niet te betekenen dat jij het ook krijgt.

Toen mijn vader zo slecht lag heeft hij trouwens ook een euthenasieverklaring getekend en was de huisarts ook bereid mee te werken als het te gek werd. Gelukkig is het niet nodig geweest, hij overleed voor het ondraaglijk werd.

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 10:10

over Erik kunnen Ara en ik wel een boek schrijven...... die stunt wat af.....

m'n vader, tja that's life en sh|t happens..... helaas begint ook m'n moeder nu vreemde dingen te doen, maar die zit gelukkig al in een bejaardentehuis, dus daar hoef ik niet steeds achterheen als ze weer iets raars doet, die houden ze wel binnen daar.

Mijn vader heb ik sinds m'n 17e niet meer gezien, toen schopte hij me het huis uit. Pas toen hij in deplorabele toestand werd gevonden en naar een ziekenhuis werd gebracht, hebben ze mij opgespoord, dat is nu zo'n 10 jaar geleden, toen was hij al wilsonbekwaam verklaard, dus kon hij al niets meer zelf tekenen of beslissen. Er is gelukkig een curator die alle zakelijke dingen regelt, anders zou ik echt gek worden.
Hij wordt nu niet meer actief behandeld, maar ze houden hem wel in leven (gereformeerd tehuis: Gods wil enzo)

Horse_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 10:12

Wendy schreef:
Walter werd ook ontzettend hyper van sportbrok, die staat nu op pavo condition omdat hij nog steeds aan de dunne kant is, maar ik wil binnenkort als hij de wei op gaat overgaan op pavo summerfit.
Hebben ze op die stal geen basisbrok waar ze minder heet van wordt?

Nee dit is geloof ik al een tikkeltje minder dan echte sportbrok. Het heet basis-sportbrok van Havens. Normaal was kay heel suf omdat ze natuurlijk al 1.5 jaar ondergewicht had. Nu begint ze iets bij te trekken en leeft in ene helemaal op. Of het nu aan de brok ligt of aan andere kwaliteit hooi misschien? Ze krijgt nu 2 kg brok. Van de da zou ze 3 kilo moeten hebben nou amenooitniet. Vind ik wel erg veel voor een recreatiedier. Dus voer ze lekker bij met mais, slobber, wortels etc.

Shyla25

Re: [HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 10:13

Sterkte Smurf, ik hou er niet van dat mensen (en dieren) moeten lijden

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 10:14

ik ook niet pony, maar er is zoiets als het LOT... daar geloof ik heilig in.....

Horse_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 10:14

smurf schreef:

Naar idee dat zijn ziekte erfelijk is. Kun je je niet laten testen of jij dat bepaalde gen ook hebt of is dat niet zo makkelijk. Maar aan de andere kant beter niet weten niet gezegd dat je het ook krijgt probeer er maar niet teveel aan te denken

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 10:28

voor zover ik weet kan je niet van tevoren laten onderzoeken of je later Alzheimer krijgt. Ik zorg wel dat ik de andere kwaal waaraan hij kapot is gegaan niet krijg: Korsakov.... ik dring geen druppel alcohol...... nooit!

Wat schiet ik ermee op als ik nu al weet dat ik het op zeker ga krijgen...... kinderen krijg ik toch niet meer, dus doorgeven zal ik het ook niet

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 10:32

Je schiet er inderdaad niks mee op.

Ik heb me ooit wel laten onderzoeken op een bepaalde erfelijke afwijking, maar of ik bijvoorbeeld een verhoogde kans heb op het krijgen van kanker wil ik niet laten onderzoeken.
Als ik al een verhoogde kans zou hebben betekent immers niet noodzakelijk dat ik het ook krijg. En ik kan natuurlijk ruim voor die tijd onder een auto gewandeld zijn

Horse_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 10:34

Grr wil ik net onder de douche springen ff opfrissen voor sollicitatie. Nou heb het geweten. Ijs en ijskoud brrrrr. Ze hebben hier vanmorgen aan de gasleidingen gewerkt en een gat gegraven. Zal het daar zeker wel weer aan liggen grrrrr