Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mac schreef:Het gaat erom dat het heel moeilijk is een hoefbekapregel te bedenken waar je je altijd aan kunt houden. Elk paard, elke hoef en elke situatie is anders. Daar moet je naar kijken en niet naar regels uit een boekje. Wat mij betreft heel logisch, maar er schijnen ook methodes te zijn waarbij dat wel zo toegepast wordt.
Sorry dat ik me niet zo vaak meld, maar ik ben druk bezig mezelf voorbij te rennen.
Anouar15 schreef:Die rand is toch een soort vel. Dat altijd heel vies wordt. Ben laatst een hele tijd bezig geweest om het schoon te boenen. Anouar heeft witte hoefjes en dan zit er altijd zo'n zwarte rand aan. Sorry, ik ben een ijdeltuit.
opala schreef:Mac schreef:Het gaat erom dat het heel moeilijk is een hoefbekapregel te bedenken waar je je altijd aan kunt houden.
Daar snij je toch iets aan. Het zou wel een stuk makkelijker zijn om houvast te hebben aan bepaalde richtlijnen, maar het is gewoon niet anders![]()
nienke07 schreef:*meld zich ook weer eens*
Ik zie mezelf niet bij PN een cursusdag volgen....... wil bovendien graag verantwoord leren omgaan met tang en kapmes...
opala schreef:Een paard kan beter mager zijn dan dik.
Pellie schreef:opala schreef:
ik zat op de hap te wachten maar dat deed ze niet!!![]()
Antheman schreef:Dames, bedankt voor de promotie!!!
En de filmpjes lukken nog steeds niet Mac!
Ik vraag volgende week wel aan vriendlief...
Antheman schreef:Waarom iemand niet voor hoefschoenen kiest.....
Anouar15 schreef:opala schreef:Een paard kan beter mager zijn dan dik.
Ik vind de pony niet mager hoor.