Nee,niet per paard,maar ik heb er wel eens gewandeld,met de honden.Citaat:Rij, of reed je ook wel eens rond Zeist?
Ik zal als ik tijd heb foto's van haar hoeven maken,van onder en buiten-kant.
Hahahaha,probleem-loos,ja...die kan er best bij ja...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nee,niet per paard,maar ik heb er wel eens gewandeld,met de honden.Citaat:Rij, of reed je ook wel eens rond Zeist?
Tinkerloos schreef:Nee,niet per paard,maar ik heb er wel eens gewandeld,met de honden.Citaat:Rij, of reed je ook wel eens rond Zeist?
Ik zal als ik tijd heb foto's van haar hoeven maken,van onder en buiten-kant.
Hahahaha,probleem-loos,ja...die kan er best bij ja...
Anouar15 schreef:Anouar z'n hoef wordt steeds lichterHij heeft 3 witte hoeven en 1 donkere en die was eerst echt heel donker, gewoon zwart en nu zitten er allemaal lichte strepen op
Echt heel apart.
angela88 schreef:Die rand bij de kroonrand op de hoef heb ik ook bij beide paarden. Hij wordt idd wit als ie nat is, en grijs gebarsten als het droog is. Ik heb begrepen dat het net zoiets is als de maantjes bij je eigen nagels. Gewoon laten zitten dus.
opala schreef:Ja AM wat moeten we hiermee. Ik wist van het bestaan van ENPHO, kennelijk liep deze opleiding niet zo geweldig, dat ze nu al weer overgenomen worden.
opala schreef:
opala schreef:
Pellie schreef:maar je mag dus wel 2 jaar in de praktijk aan hoeven sleutelen op een manier waar je niet achter staat
Limburg, Weert.. Ik heb een man die vliegangst heeft,dus we blijven in eigen land..Citaat:Waar ga je naar toe op vakantie?
TheSam schreef:@Isapaardje.. hebben ze nog een reden opgegeven waarom ze kunststofbeslag afkeurden?
opala schreef:
Antheman schreef:opala schreef:Ja AM wat moeten we hiermee. Ik wist van het bestaan van ENPHO, kennelijk liep deze opleiding niet zo geweldig, dat ze nu al weer overgenomen worden.
Nou ,dat is voor mij dus bereikbaar. In 2 jaar een papiertje halen, lijkt me wel wat!
En dan je smid s zaken overboord gooien en als NB er aan t werk....
opala schreef:Ik ben nog lang niet uitgevraagd. Dat laatste zinnetje vraagt om een verklaring
Anouar15 schreef:Sorry, ik ben een ijdeltuit.