Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
wendytjeG schreef:Jammer dat het zo gelopen is met Ivanhoe. Maar ook jammer dat de eigenaar de schuld niet bij zichzelf zoekt, maar wild om zich heen lijkt te blijven slaan. Zij geeft het NB'en wel een slechte naam namelijk... heel jammer
TheSam schreef:Goedemorgen, kan iemand mij vertellen wat 'flares' zijn? Ik zie het hier af en toe staan maar ik kan me er niets bij voorstellen
Isapaardje schreef:Nee hoor, ze heeft wel degelijk de schuld bij zichzelf gelegd, maar inderdaad wel pas later.
Net nog mail gehad van haar dat het goed gaat met het paard en dat de ijzers er op termijn toch weer afgaan ... de hoeven zijn goed hersteld.
Anouar15 schreef:Ik snij de steunsles altijd zo dat ze geen contact meer maken met de grond. Verder niet. Is dat goed? Dan weet ik zeker dat ik niet teveel wegsnij en er komt geen druk op.
wendytjeG schreef:Isapaardje schreef:Nee hoor, ze heeft wel degelijk de schuld bij zichzelf gelegd, maar inderdaad wel pas later.
Net nog mail gehad van haar dat het goed gaat met het paard en dat de ijzers er op termijn toch weer afgaan ... de hoeven zijn goed hersteld.
En wat is nu het plan?
Conventioneel bekappen?
Tinkerloos schreef:He..Antheman!!
Ik meld me hier ook maar ff...
Na bitloos,en boomloos,(en natuurlijk ijzerloos..) ga ik ook maar op de natuurlijk bekappen manier over.. Ik zal niet veel posten denk ik...(heb er nog niet veel verstand van..) maar lezen zal ik wel alles hoor!!
![]()
ps. Hoe bevalt je Troxel??
Tinkerloos schreef:hahahaha... ja opvallen doe je zeker met die cap!!
Verhaaltjes heb ik zo 1 2 3 niet,maar filmpjes wel!!:
viewtopic.php?f=10&t=438500&hilit=
En post allen een berichtje!!(vind ik leuk..)
TheSam schreef:De witte lijn is heel erg onregelmatig en ziet er uitgedroogd uit. Ik hoop dat ze er woensdag weer als vanouds uitzien
opala schreef:TheSam schreef:De witte lijn is heel erg onregelmatig en ziet er uitgedroogd uit. Ik hoop dat ze er woensdag weer als vanouds uitzien
Dat heeft toch wel tijd nodig.