Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_angela_ schreef:Aan het hele paardenverwaarlozing verhaal: ik vraag me 1 ding af... (heb niet alles gelezen, dus misschien is het al een keer in het andere topic gezegd)
Stonden die paarden niet onder controle van een vee of dierenarts? dan kan die toch getuigen dat er wel goed voor de paarden gezorgt werd en dat er alles aan gedaan wordt om de paarden goed op gewicht en gezond te krijgen? dan kan het toch geen probleem zijn? of ben ik nu?
Wendy schreef:Ik laat ze lekker buiten staan, kan ook niet anders trouwens.
Een troost, als ze door de bliksem getroffen worden zijn ze wel op slag dood, net als dat overbuurmeisje van mijn moeder vrijdag...
arno8 schreef:Ik zeg niks...
Maar het valt weer eens op hoe snel mensen hun oordeel weer klaar hebben liggen, ditmaal over de media, zonder zich ingelezen te hebben in het onderwerp, want de link naar het bericht van de dierenbescherming en het bericht zelf hebben al in dit topic gestaan...
Citaat:Nu, ik las toevallig in de media dat er 50 verwaarloosde paarden waren aangetroffen.
Dáár had ik het over. Wie heeft het er nu over dat bepaalde mensen snel hun oordeel klaar hebben...
Rare manier van discusseren heb jij, en dat terwijl ik ook nog in het topic heb toegegeven dat ik de site van de DB niet had gelezen. Was je een beetje mans geweest, dan had je het dikgedrukte ook nog in gewone letters getypt.
En nee, ik hoef geen bericht terug, bespaar je die moeite maar; wordt ongelezen verwijderd.
Op jouw ben ik afgeknapt.
Morrie schreef:@Ara je bent weer lekker bezig in het dekentopic![]()
Lenneke_ schreef:Wat zou Femke moeten hebben volgens dat boekje?M'n moeder heeft een heel interessant boekje over paardenvoer gekocht.
Behalve dat Anouar minimaal 8 kilo krachtvoer per dag zou moeten hebben staan er echt interessante dingen in.
Er staat ook apart in voor endurance paarden. In de meeste boekjes staat daar niks over, terwijl ze een heel andere energiebehoefte hebben dan bijvoorbeeld dressuur en springpaarden
Lenneke_ schreef:M'n moeder heeft een heel interessant boekje over paardenvoer gekocht.
Behalve dat Anouar minimaal 8 kilo krachtvoer per dag zou moeten hebben staan er echt interessante dingen in.
Er staat ook apart in voor endurance paarden. In de meeste boekjes staat daar niks over, terwijl ze een heel andere energiebehoefte hebben dan bijvoorbeeld dressuur en springpaarden
Lenneke_ schreef:en kant en klaar maaltijden vallen zowiezo al af.
Lenneke_ schreef:Dat heet gewoon zee Lenneke..Ik zou wel een zwemvijver willen waar je met paard in kanzz