Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Isapaardje schreef:Daarbij KF en BdL maken ook geen mustangroll. Ronden wel af, maar maken het niet zo als FV op zijn site zet.
opala schreef:Filmpjes, ben er dol op. Alleen lijkt het maar zo of zet ze af en toe niet lekker haar voetjes neer, het eerste gedeelte van het filmpje
angela88 schreef:Ik heb trouwens echt een raar paard. Ik ging vanmorgen met hem brood halen bij de bakker, wilt ie dus echt niet lopen, volgens mij was z'n versnellingsbak kapot, want hij liep alleen maar achteruit. Niet eens omdraaien, gewoon echt achteruit. Tegen palen aan, tegen hekjes aan, het maisveld in, het graan in, het maakte meneer niet uit, hij ging achteruit. Hij ging zelfs achteruit een heuveltje (1 m hoog, 2 m breed) met stenen over!!! Ik heb het hele stuk zo'n beetje naast hem gelopen, want iedere keer als ik opsteeg, ging meneer weer in z'n achteruit...
Gelukkig ging de terugweg wel goed.
Het is iedere keer iets met hem met het buitenrijden. In het begin werd ie er super heet van, nu loopt ie als een koele kikker, maar wel meer achter als vooruit..... hopelijk komt eens de dag dat ie gewoon wilt doen...
angela88 schreef:Hee das een goed idee, snel achteruit....eens kijken wat ie daar van vind..... Als ik hem op een volte wil zetten gaat ie stilstaan, en doet ie niks, staat stil, net zo lang tot ie weer achteruit gaat... als ik 1 pas naar voren wil, gaat hij er 3 terug...
Normaal blijf ik wel zitten, maar ik had nu honger.....dat brood wat ik ging halen was ons ontbijd...voortaan pak ik daar de auto maar voor...
opala schreef:IP: bij het laatste filmpje loopt ze als een keivit
Antheman schreef:Het is geen echte volte, je trekt hem eigenlijk gewoon om en in beweging blijven houden!
angela88 schreef:ik ga meteen even kijken !! .... ik heb nog wel eens e-mail contact met Ivanhoe. Haar paard loopt ondertussen weer lekker, maar staat geloof ik wel op ijzers....jammer genoeg.....