Mijn slobber staat lekker te pruttelen. Ik hijs me in mijn kleren en ga lekker naar de paarden toe. Ik ben even heel zuinig op mijn enige vrije dag van deze week.
Ik heb level 2 ook in de verkoop. (level 1 ook trouwens)
Ik weet het nog niet. Ik ga 22 dec voor het eerst een dvd van de man zelf bekijken , hoop ik! Misschien dat ik daarna helemaal omga . Kun je alvast een kopietje maken?
Anouar en ik zijn onderuit gegaan in het bos. Meneer liep druk te doen en zag een boomstronkje over het hoofd, daar lagen we, in de modder. Gelukkig hebben we allebei niks. Maar de schrik zat er toch wel in.
Vroeger gebeurde dit regelmatig, maar de laatste tijd gelukkig niet meer. Het schud je wel weer even wakker
Zo, ben ik ook weer. Paard gedaan, het heeft álleen maar geregent aan één stuk door. Stalgenootje kwam terug van buitenrit en die Arabier heeft een bloedhekel aan regen en dergelijke en die wist niet hoe gauw die de stal in moest rennen. Was even de stallen opstrooien (ligt nu een enorme berg, niet normaal ) en ondertussen Keet en de andere kleine hummel in de bak gezet. Op gegeven moment begon het te storten en het jonge paardje kwam naar me toe gerent, stond te drammen bij het hek; vond het maar niks. En Keet? Die kíjkt niet eens op of om, die ging vrolijk verder met takjes eten. Verder dus niet zoveel beleefd, hoeven gecheckt, gevoerd en balen gesjouwd. En nog een beetje in de plens de 2 dames zitten observeren; gebeurde alleen weinig spannends. In ieder geval een hoop uurtjes zoet geweest
Nog gefeliciteerd Shy, las het net pas!
Dat moet zeker schrikken geweest zijn Lenneke; gelukkig hebben jullie niks!
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Dinka: is er markt dan op zaterdag in Vlaardingen? of ben je op de Blaak geweest? Lenneke_: jeetje, vreselijk schrikken.. gelukkig dat jullie niks hebben! Tinkerloos: interessant, die Parelli-levels, maar ben bang dat ze boven mijn budget vallen... Wat is de vraagprijs voor allebei de pakketten te gelijk? Shy: gefeliciteerd met je nieuwe baan !!! Wendy: hoe was het bij de nieuwe "stal"? En ik heb hele mooie foto's van jou voorbij zien komen...
Banjer en ik hebben vanochtend weer les gehad van Eline (www.efsupport.nl) en het ging erg goed... door omstandigheden had ik al een paar dagen niet gereden, en daarvoor eigenlijk alleen buitenritten... Banjer heeft geen stap verkeerd gezet...
Ook nog een stukje op het erf gestapt met een bosal... daar ga ik volgende les mee rijden, kijken hoe het bevalt...
Vanaf vandaag mogen de paarden niet meer het land op...
En... Banjer en ik zijn vandaag psies 6 jaar samen...
poe het gaat niet goed met sietske gister liep ze echt heel stijf het doet gewoon pijn om aan te zien. vannacht heeft ze onder een regendeken gestaan em vanmorgen liep ze wel veel beter.... misschien is het toch de kou op haar spieren.
misschien heeft Siets idd wat hulp nodig met haar spiertjes... geeft niks, want Banjer krijgt ook hulp om haar spieren warm en soepel te houden hoor...
ik moet alleen een andere deken kopen ze heeft nu die van netam op maar die is te kort... siets is ook zo breed! maar goed ik vind wel een goede.... ik vind niet dat siets de dupe moet zijn van mijn aversie tegen dekens!
Ik heb net alle brieven van de kinderen in het boek van Sinterklaas geplakt... Pff wat een werk zeg. Morgen moet mijn man Sint spelen,van 14 uur tot 20 uur is ie druk.. Eerst sminken en aankleden enzo,en dan op pad. Ik hoop dat alles goed gaat. Ik maak morgen wel foto's,dan kunnen jullie lachen.