[HK] Huiskamertopic voor "Naturals" Deel II

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Angela

Re: [HK] Huiskamertopic voor "Naturals" Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 14:41

Afbeelding

Dit is Lyla

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 14:43

Nammie schreef:
Oke , ik heb me ingeschreven bij dit topic , en krijg nu al mail??En als ik actieve topics aanklik word ik helemaal gek , en bokt ook want die gaan over de 1000.... Ziek

Je krijgt bij iedere nieuwe post na je laatste bezoek mail... als je lang op hetzelfde topic zit , krijg je dus erg veel mail... maar goed, die zijn ook zo weer gewist.

verder is het echt zoeken naar wat je interesse wekt. Ik kijk veel op beweging en hoefverzorging, en de seizoensvragen. Wel om je dood aan te ergeren, maar goed... verder ben ik voornamelijk hier, bij de naturals Lachen

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 14:45

Nieuw katje? Wel een schatje Knipoog

arno8

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 14:53

Ik heb me nog nooit bij een topic ingeschreven... moet al genoeg mail er uit gooien. Leuke kat trouwens!

Nammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 14:53

Lief poessie!

Maar hoe kan ik er voor zorgen dat ik elke keer de nieuwe berichten van dit topic te lezen krijg...ik moet nu elke keer op de refresh button drukken , en dat lijkt me niet logisch... Blond kan er niets aan doen...aangeboren afwijking...

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 14:54

Zie rechtsboven "bekijk je eigen berichten"

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 14:55

het is helaas toch zo... iedere keer op refresh drukken, en als je zelf post, vernieuwt de pagina zich ook, maar moet je wel weer boven je eigen post kijken wat er door de rest is geschreven (is vooral in de drukke topics, zoals hier van toepassing)

Nammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 15:02

Oeff , dan weet ik niet hoelang ik dit volhoud , ga maar even kijken bij een topic over zoenen met jongens , misschien dat die niet zo veel vaart heeft Haha!

En dan wil ik een smiley invoegen en dan komt mijn zin drie keer terug....moet ik weer gaan zeggen dat ik een aangeboren afwijking heb , en dat vind ik niet zo leuk... Boos! ...en nu dus weer niet?

En jullie houden dit al jaren vol? RESPECT! Haha!

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 15:07

ik vind het knap dat jij kan forummen op pn, daar snap ik weer helemaal geen hout van.....

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 15:07

Ach, als je eenmaal verslaafd bent, weet je en hoe alles werkt, en wat niet werkt, dat neem je voor lief ! Haha!

arno8

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 15:09

_angela_ schreef:
Ach, als je eenmaal verslaafd bent, weet je en hoe alles werkt, en wat niet werkt, dat neem je voor lief ! Haha!

Gaat dit nou over zoenen met jongens? Clown

Nammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 15:10

Moet naar mun schoonmoeder Haha!
Wens me sterkte...

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 15:12

Sterkte!

evita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 15:14

Welkom Nammie!

We hadden hier een onweer vanmiddag! Heb foto's kunnen maken van de donkere lucht die aan kwam zeilen achter de paarden. Was een heel eng gezicht! Bij ons scheen de zon nog terwijl de lucht verderop (ja in friesland kun je kilometers ver kijken) helemaal pikzwart en donkerblauw was.

Onze zadelkast is klaar! We zijn onder de 100 euro gebleven en alles kan erin! Zal even foto's uploaden..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 15:17

Welkom Nammie!
@ Lenneke_ ; Poesjes zijn leuk ja Haha! !
@_angela_ ; Jeetje, wat een leukerd. Zal binnenkort ook eens een foto plaatsen van onze Jip (jéétje, geen poes met zo'n orginele naam he? Nja, we waren dus inspiloos. Clown )
@evita_ ; Benieuwd naar de foto's! Ik was vanmorgen ook nog met de boer aan het timmeren aan de zadelkast. Diepte valt een beetje tegen, maar met een 'stokzadelsteun' past het zadel gelukkig wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 15:18

@ Morrie; Jeetje, kende totdat ik Morrie in je profiel zag geen Norikers. Toch, nu ik meer plaatjes heb gezien, is Morrie toch echt wel de leukste. Opperhoofd ziet em dan niet graag; Ik wel hoor Haha! !

evita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 15:21

Om nog even terug te komen op dat kauwen en likken en smakken. Arabel smakt echt heel vaak, met haar tong over haar lippen. Vooral als ze naar mij toeloopt doet ze dat. Ik hoef haar eigenlijk nooit op te halen. Wat kan dat betekenen dan, want ze denkt er vast niet elke dag aan? Ik zorg altijd wel dat als ik op haar afloop ik ontspannen ben en rustig in mijn energie. Kijk ook vaak naar voeten van paarden als ik op ze afloop.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 15:22

Ik moet de zadelsteun nog steeds in de kast maken, nou ja, dat moet mijn vriendje Haha!
De laat mij namelijk niet aan zijn goede gereedschap komen Clown

Ik wilde net naar Walter gaan, maar ik wacht even tot het niet meer regent...

De hond van mijn moeder heet trouwens Truus, blijft een leuke naam vind ik.

Mijn moeder heeft trouwens van die aurakoeken voor me gehaald voor Walter. Ik moet namelijk een heel eind omrijden voor de voerhandelaar, bij haar zit hij op de route naar de supermarkt in het dorp.
Ze zijn toch weer wat goedkoper dan summerfit. Kijken hoe het bevalt Lachen

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 15:23

tuurlijk is ie de leukste Clown maar zeker niet de makkelijkste Cool
en na de verhalen van de laatste paar dagen en de foto's ga ik hem niet trailermak maken......

dekoezegtboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 15:25

haha ik ziet het al voor me...
DB bij els: u mishandeld u paard en we komen hem ophalen... DB doet poging tot het vangen van morrie... morrie snapt er niets van want ze houden geen rekening met zijn ruimte. eindelijk morrie gevangen nu proberen in te laden... zoef morrie weer weg. 4 uur later Slapen
houd astublieft dat verschrikkelijke paard (voor mij slim;)) en ze leefde nog lang en gelukkig Tong uitsteken

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 15:28

ja precies koe zo zal het gaan, als ik die koppen van die inspecteurs op de foto zie, zullen ze Morrie never nooit te pakken kunnen krijgen, Morrie haat dat type kerels...... en over trailerladen maar te zwijgen, als ze gaan slaan, trekken en lieren kunnen ze zelf naar het ZH worden afgevoerd, want dan wordt Morrie ineens echt gevaarlijk Cool

dekoezegtboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 15:31

haha morrie is toch wel een gaaf paard Lachen hij zal het in iedergeval laten merken dat hij het er niet mee eens is Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 15:32

@ Morrie; Ja, eigenlijk stom opgemerkt. Dat Morrie de leukste Noriker van allemaal is, spreekt voor zich. Clown
Los van zijn buien waarin ie gevaarlijk is dan. Maarja, ken 'em alleen van de foto's; heb verder geen idee

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 15:34

Als morrie heeft leren touwtrekken, moeten ze wel met heel veel mensen komen om hem op een trailer te kunnen trekken....en een hele grote trailer, zodat iedereen erin kan... redden ze toch al niet... en wat moeten ze dan zeggen? dat morrie te mager is Clown ? of dat ie liever op stal staat Clown ? Of dat ie een deken op moet, die de anderen er zoiezo afslopen Clown ? nee... morrie hoeft nergens bang voor te zijn... allebei de morrie's niet Lachen

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 15:37

Aan het hele paardenverwaarlozing verhaal: ik vraag me 1 ding af... (heb niet alles gelezen, dus misschien is het al een keer in het andere topic gezegd)

Stonden die paarden niet onder controle van een vee of dierenarts? dan kan die toch getuigen dat er wel goed voor de paarden gezorgt werd en dat er alles aan gedaan wordt om de paarden goed op gewicht en gezond te krijgen? dan kan het toch geen probleem zijn? of ben ik nu Blond ?