Mustad in Kampen. Dat is 'm.

Groetjes, Henny
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mac schreef:Ha! Zij hebben ook de Easy Soakers! Goed dat ik dat ook weet!
henny_w schreef:Mac schreef:Hoi Henny! Kampen is niet zo ver hier vandaan ... heb je voor mij een adres (mag in pm hoor)? Is deze zaak ook toegankelijk voor particulieren? Hebben ze ook kleinere tangen?
Hoi Mac,
Helaas ik heb geen naam en adres voor je. Mijn toenmalige traditionele hoefsmid heeft 'm voor me meegebracht.
Het schijnt dat de meeste hoefsmeden in Nederland daar hun spullen weghalen.
Ik weet dat Divoza ook zo'n soort tang heeft. Ik weet alleen niet of die even goed van kwaliteit is.
Met de mijne doe ik inmiddels ruim 7 jaar en hij knipt nog perfect.
Groetjes, Henny
Isapaardje schreef:Grappige is dat gisteren bij de strasserbekapping heel nadrukkelijk werd gezegd GEEN mustangroll te maken. Dat was iets voor paarden op rotsen en die rotsen hebben we hier nu eenmaal niet. Het paard moet volgens hen op de draagrand lopen; soort zuignapeffect heb je dan.
Wat is nou wijsheid?
Ikzelf zit er wat tussenin eigenlijk. Krijg de mustangroll niet goed en dus heb ik hem maar nooit toegepast en ondervind er ook geen nadelen van. Aangezien strasser-aars fel tegen zijn, kan het dus nooit een "moetje" zijn denk ik dan maar weer
Isapaardje schreef:Ik heb gisteren een strasser bekapping gezien (met bloed en al). Niet geheel wat ik zou willen laten doen bij Isa, maar ben er wel weer wat wijzer van geworden.
Sugarmiss schreef:Mijn tang heb ik ook via Divoza en die was zeker niet goedkoop; € 25 of zo. Ik doe er al jaren mee.
Net wat BZ zegt denk ik
Citaat:leuke site, wel in het engels weer: