Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Wendy schreef:Nee, er zit wel degelijk verschil tussen. Kuil is veel natter, ruikt sterker en bevat nog meer eiwitten e.d. dan voordrooghooi.
Echte koeienkuil stinkt een uur in de wind....
Arabesk schreef:Ik hoopte hiermee ook de boer onder ogen te laten zien dat 2x per dag een plakje hooi wel goed bedoeld is, maar dat ze eigenlijk de hele dag moeten kunnen knabbelen. Nu knabbelen ze de rest van de dag op de schuur, hekken, paaltjes, planken etc....
Citaat:Alleen je krijgt die geur niet meer van je a
marina schreef:Wendy schreef:Nee, er zit wel degelijk verschil tussen. Kuil is veel natter, ruikt sterker en bevat nog meer eiwitten e.d. dan voordrooghooi.
Echte koeienkuil stinkt een uur in de wind....
Nee dat ruikt juist lekker!! Alleen je krijgt die geur niet meer van je af
smurf schreef:het eerste jaar dat Morrie in de groep stond waar hij nu in staat, kreeg hij de schuld van alle kapotte dekens, (tja je kunt het proberen natuurlijk om een nieuwe deken los te peuteren van een nieuwe stalgenoot) en heb ik potten Cribbox en spuitbussen anti-bijt ter beschikking gesteld, waarmee ze de dekens in konden smeren en spuiten opdat Morrie eraf zou blijven..... de dekens bleven stuk gaan, het werd pas beter toen er een schrikdraadje voor het prikkeldraad werd gespannen![]()
Maar ja, Morrie heeft de reputatie een slopend, aanvallend, lomp monster te zijn en die daar maar eens vanaf te geraken.....
Wendy schreef:Zo, ik ga even naar mijn paard, stal afmesten e.d. en dan door naar de Achterhoek. Mijn zusje vertrekt vandaag voor onbepaalde tijd naar ierland, en ik ga natuurlijk mee uitzwaaien!
Wendy schreef:Ja, ze gaat werken bij Ebay. Heeft een contract voor onbepaalde tijd aangeboden gekregen.
IMJ schreef:spannend zeg!!!
Kan jij er zo nu en dan ook even een kijkje nemen! Volgens mij kan je daar ook heel goed paardrijden (mooie omgeving!)
Arabesk schreef:Via Eindhoven vliegen schijnt heel goedkoop te zijn, goedkoper dan een treinkaartje van amsterdam naar maastricht
Arabesk schreef:ik denk dat ik dan niet meer weg te slaan ben uit de kroeg, en waarschijnlijk wil ik nooit meer naar NL dan