Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
want ergens is dat voor mij fijn want ik kan [***] daardoor lang buiten laten 's avonds.. terwijl ik het ook idd niet vind kunnen voor die andere paarden.. ik brul tegen bijna iedereen zet je paardje er gezellig bij, want ik heb veel liever dat [***] niet alleen buiten staat..
Op deze stal moet iedereen het zelf doen.. en de meesten zijn er 's avonds. Zou drukke boel kunnen zijn, maar het is maar een klein vast groepje paardjes wat buiten komt.
Vjellko schreef:Maar spreken jullie in het echt ook mensen aan?
Ik heb een behoorlijk aantal stalgenoten waarvan de paarden zeer weinig buitenkomen terwijl er wel mogelijkheid is qua paddocks... en ergens ben ik dan heel egowant ergens is dat voor mij fijn want ik kan vjell daardoor lang buiten laten 's avonds.. terwijl ik het ook idd niet vind kunnen voor die andere paarden.. ik brul tegen bijna iedereen zet je paardje er gezellig bij, want ik heb veel liever dat vjell niet alleen buiten staat..
maar echt men er op aanspreken doe ik niet.. want
1. ik hou er zelf ook niet van als mensen op stal zich er mee gaan bemoeien hoe ik met mijn paard omga
2. had zal de sfeer niet echt bevorderen...

, onze enter en twenter mogen lekker vies zijn als ze dat willen. Maar als die tinker (twenter) van mij zo'n varken blijft, gaat ie wel onder een ongevoerde regendeken als ie onder het zadel is....
Nicolletje schreef:In die zin ben ik heel blij dat de discussie nu is aangewakkerd met dat hele naturals-gedoe, het jammere alleen is, dat het meteen allemaal weer zo doorslaat.
Citaat:30-40 kilometer verderop betekend al snel 45 minuten enkele reis. Dan wordt je reistijd naar je paard anderhalf uur per dag.