_angela_ schreef:Santos_ schreef:Die van ons zijn nu wel een beetje zielig, ze hebben gister ook al de hele dag op stal gestaan.Maarja liever binnen dan een tak tegen hun hoofdjes.
ik hoop dat je dan in ieder geval wel een eind gaat wandelen, of een uur of 2 gaat rijden??
In die storm? Daar doe ik de paarden echt geen plezier mee.
Gelukkig zijn ze vandaag wel weer naar buiten geweest.
Maarja liever binnen dan een tak tegen hun hoofdjes.
. Ik ben even in overleg gegaan en daarna hebben we de paarden naar de buitenbak gehaald, weliswaar dichter bij de bomen maar ook in elk geval droog aan de voeten. Daar staat ook de schutstal en i.v.m. Kiran's kreupelheid hadden we ze in eerste instantie opgesloten in een weiland en konden ze dus niet bij de schuilstal komen. Nu dus wel.
Ik denk van niet.
) staat 24 uur buiten met alleen bomen om onder te schuilen. Ze háát regen en zou volgens mij best onder een afdakje gaan staan als het er was. Maar weet je wat ze nog veel meer haat dan regen? Opgesloten zijn in een hok van 4 bij 4, eten vlak naast een ander paard, heen en weer gezet worden (in de wei, weer op stal) en steeds in en uit de kudde worden gehaald. Ze heeft een deken om, maar dat vindt ze eigenlijk ook stom (ohja ik zeg heel makkelijk; zij vindt, maar het is uiteraard mijn interpretatie). Ik heb gewoon de afweging gemaakt; staat ze liever zeiknat zonder deken of grotendeels droog mét? Ik denk dan het laatste
hij lijkt nu wel een wollige shetlander, maar goed, hij vind het buiten leuker dan binnen, als ze nog maar even een kwartiertje in de box staan hangt ie al met zn hoofd over de rand heen..