hier werd ik een dolende ziel

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:ik wacht vandaag weer eens langer dan dat ik aan het werk ben
Arabesk schreef:
Citaat:Ik ben voor afschaffing van het woord natural
Citaat:Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Ik mag ein-de-lijk in de huiskamer posten!
Hallo Natuurlijke Bekappers!
Citaat:Hee kijk eens aan, dit lijkt me wel een leuke huiskamer om in mee te doen.
Meteen een vraag: ben al een tijdje aan het klooien met Hempfling, ik leer wel veel maar vind het toch allemaal vaag. Is Parelli een goede combinatie met Hempfling? Ze lijken zo... anders?
Arabesk schreef:Een orakel uit de griekse mythologie verbleekte bij HC
Visconti schreef:wie is HC ?
Arabesk schreef:Huertecilla van bokt, afgekort tot HC.
Eh dames hoe zullen we HC omschrijven?
Hij is intelligent, charmant en weet waar hij het over heeft en heeft goede ideeen. Alleen kan hij het niet zo goed kort en helder opschrijven. Hij kan slecht tegen domme mensen en mensen die weigeren zich ergens in te verdiepen. Ach dat heb ik ook. Soms werd hij een beetje ongeduldig met 'ons' en splitsten we ons af in de silly soup plates, oftewel de bokkers met de diepgang van een schoteltje. HC heeft vaak wel gelijk, maar brengt het een beetje onhandig
. Zo heeft hij een tijd verkondigt dat boomloosrijden hersenloos rijden was.
evita_ schreef:HC is een beetje mijn droom penny man, zoals een vader wat zijn kind verhaaltjes voorleest. Zijn website heb ik erg vaak bekeken. Zou er graag een keer langsgaan, zijn leven lijkt wel een droom.
Arabesk schreef:valt wel mee met hem hoor![]()
eh ken je het 'B-meisjes verhaal van HC en Arabesk'?
![]()
Ja morrie, ik denk dat jij onderhand de enige bent die hem IRL heeft gezien