cissie schreef:Inmiddels heb ik een boek besteld nog even wachten totdat ie binnen is.
Als ik enkele reacties zo lees lijkt het alsof het ook voor een groot deel met mindset te maken heeft (?).
Ik heb nadat ik mijn paard gekocht had veel gehad aan een curcus mindfulness....moet eerlijk bekennen in eerste instantie met lichte tegenzin ( leek mij wat zweverig) maar had al snel door dat dit een positieve bijdrage begon te leveren.
Ik heb leren denken in 'beelden' en ' gedachten'...vond dit erg moeilijk omdat ik mij daar in het verleden niet bewust van was en niet mee bezig hield.
Maar voor mijn paard en mij werkt het goed en eenmaal onder de knie kost het geen energie.
Leuk dat je mee komt kletsen toch

Klinkt handig om in beelden en gedachten te denken! En het idd eeb mindset/denkwijze.
Zelf probeer ik dit ook meer te doen en het helpt echt, maar komt nog niet vanzelf helaas. Al ben ik wel een dromer maar die beelden zijn nog iets te hoog gegrepen

Kan inderdaad zweverig overkomen, maar valt uiteindelijk wel mee. Ik heb ook zelf een mindful coach gehad (werkte wel) en yoga geprobeerd (werkte niet

Heb je een Foto van je paardje