Fijn dat Zorro het weer doet xxdomiixx. Bezoekje van de osteo kan een hoop goed doen inderdaad

En wat een leuk topic! Hij is wel veranderd zeg!!
Goede uitleg Bowen! Dat is inderdaad wel hoe je er het best tegenaan kunt kijken denk ik. Haha zo zegt Pat het zelf volgens mij ook over dat level 1. Daar moet je echt wel relatief snel doorheen kunnen anders gaat er inderdaad iets mis
Ik ga strakjes weer richting ponylief. Vorige week veel aandacht besteed aan de basis en wil daar vandaag op voortborduren. Hij is de laatste tijd nogal explosief en om de een of andere reden doet ie zo nu en dan net alsof ie het stuur en de rem kwijt is

oja en oostindisch doof is ook een populaire
Vorige week bijvoorbeeld was ik bezig met verschillende games met een drafbalk. Nu is Umpire zijn favoriete bezigheid om met zn benen óver de balk te staan en dan opzij of heen en weer of iets dergelijks te gaan. Zolang ie maar lekker met zn benen tegen en over die balk mag lopen (vraag me niet waarom, hij vindt het leuk

) Maaar dat wil niet zeggen dat dat áltijd de bedoeling is. En dat wanneer ik vraag om vóór de balk te blijven en dan opzij te gaan er niet allerlei stunts uitgehaald te hoeven worden

Resultaat: een gepikeerde Umpire die stiekem iedere keer toch met zn benen óver de balk heen wilde (al dan niet woest galopperend, bokkend of stuiterend) en dan door mij weer terug werd gezet. En dit proces herhaalde zich een keer of 15

Uiteindelijk een stuiterende pony die zn zin niet kon krijgen en als een klein kind stond te stampvoeten

En dat zag er stiekem natuurlijk vreselijk komisch uit maar dat heb ik m maar niet verteld want dan werd ie vast nog bozer hihi
Uiteindelijk is het goed gekomen, maar gaf voor mij wel aan dat we echt weer even in de basis moeten gaan zitten en ik óók in de simpelere oefeningen weer echt even voor perfectie moet gaan. Want hij neemt af en toe een beetje een loopje met de spelregels die we hebben opgesteld.