ilovespike schreef:ik meld me aan als mee lezer
ik ben Chantal
13 jaar en wil graag beginnen met VD.
En heb 2 shetjes, Spike en Lieneke, en 2 friezen, Anna en Demi. En rij wel eens op Demi.
VD is wel iets anders dan NH he

Maar welkom

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ilovespike schreef:ik meld me aan als mee lezer
ik ben Chantal
13 jaar en wil graag beginnen met VD.
En heb 2 shetjes, Spike en Lieneke, en 2 friezen, Anna en Demi. En rij wel eens op Demi.
xLIESSSx schreef:Ik vind het best een duidelijk en goed boekBen blij dat ik het gekocht heb
Wel jammer dat het geen kleurenfoto's zijn. Hoewel ik de tekeningen wel erg duidelijk vindToch is het nogal een "grijs" boek, letterlijk dan.
Wat ik wel positief vind is dat er instaat welke problemen zich voordoen en hoe je die problemen aan kan pakkenIk ga mijn paardje ook aan de hand van oa dat boek zadelmak maken.
@Maureen: Haha, bedankt
Fry schreef:Haha ik knoop touwhalsters vaak zelf
RoanOscar schreef:Fry schreef:Haha ik knoop touwhalsters vaak zelf
Heb ik ook een aantal keer geprobeerd, maar had geen goed touw tot mijn beschikking en ben er nu niet echt meer mee bezig.. Heb wel een crossrope bridle geknoopt voor ze, die zijn gelukkig in 1 keer goed gevallen qua maat
Die touwhalsters bleef ik maar opnieuw knopen
SachemLover schreef:Ik heb vandaag met neckrope gereden en zonder zadelheb gesprongen en hij deed het zeer goed ! Daarna heb ik nog een beetje VD gedaan en vrijspringen