En het ergste is nog dat ik om half 9 gebeld werd dat het eerste uur niet doorgaat. Dus nu hoef ik pas om half 11 weg. Had ik net zo goed wat langer kunnen slapen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Antheman schreef:Jammer dat je mij niet betrokken hebt als sub mod.
dekoezegtboe schreef:
banjer waarom goede morgen met een
Banjer schreef:als dat zo is, dan is iedere Bokker submod...Iedereen TeM't volgens mij wel...
Banjer schreef:dekoezegtboe schreef:
Ik ben de oppas voor mijn kleine (hond) kwijt...ze halen haar gewoon niet op, verzinnen kütsmoezen om eronderuit te kunnen... ik vertrouw ze niet meer...
Nu komt mijn vader het weekend hierheen, en neemt Nikita mee naar het hoge noorden... ik zie geen andere oplossing dan haar mee te geven, als ze hele dagen alleen thuis blijft, dan kwijnt ze weg.. ik wil niet dat zij de dupe wordt... dus moet ik niet egoïstisch zijn...
Banjer schreef:dekoezegtboe schreef:
Ik ben de oppas voor mijn kleine (hond) kwijt...ze halen haar gewoon niet op, verzinnen kütsmoezen om eronderuit te kunnen... ik vertrouw ze niet meer...
Nu komt mijn vader het weekend hierheen, en neemt Nikita mee naar het hoge noorden... ik zie geen andere oplossing dan haar mee te geven, als ze hele dagen alleen thuis blijft, dan kwijnt ze weg.. ik wil niet dat zij de dupe wordt... dus moet ik niet egoïstisch zijn...
Wendy schreef:Antheman schreef:Jammer dat je mij niet betrokken hebt als sub mod.
Haha, word je ooit ergens bij betrokken als submod? Wij zijn er volgens mij alleen maar om te temmen hoor...