Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
smurf schreef:de Volkskrant van zaterdag j.l.? Dan ga ik die even vragen op school.... die hebben ze vast nog wel ergens
smurf schreef:de Volkskrant van zaterdag j.l.? Dan ga ik die even vragen op school.... die hebben ze vast nog wel ergens
Arabesk schreef:Ik hoopte hiermee ook de boer onder ogen te laten zien dat 2x per dag een plakje hooi wel goed bedoeld is, maar dat ze eigenlijk de hele dag moeten kunnen knabbelen. Nu knabbelen ze de rest van de dag op de schuur, hekken, paaltjes, planken etc....
Citaat:19-04-2006, 14:30 uur , Academiegebouw, Domplein 29, Utrecht.
Machteld van Dierendonck, Diergeneeskunde
Proefschrift: The importance of social relationships in horses
IMJ schreef:Ja, maar dan wel de hele dag normaal hooi!! Onze boer voert kuil (vinden ze lekker hoor, daar niet van) en ook daar kunnen ze behoorlijk zwaar van worden als ze dit de hele dag kunnen eten!
Arabesk schreef:hooi moet droog en dor zijn, als je zin krijgt om er thee van te zetten moet je het nog een jaartje laten liggen
Wendy schreef:
Dan kun je ze nog stro bijvoeren, worden ze niet dik van, maar hebben ze wel wat te knabbelen
Wendy schreef:Prima toch? Ze moeten toch bezig blijven