[HK] Huiskamertopic voor "Naturals" Deel IIΙ

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

GeneralFlynn

Re: [HK] Huiskamertopic voor "Naturals" Deel IIΙ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 22:37

Cookies,dat is een hele mooie leeftijd!

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 22:40

Cookies schreef:
Bob is verkouden. Verder is het goed met hem, hij zit nou voetbal te kijken. *bah*
Hoe is het met jouw paarden en met jou, met je voet?
Het zouden inderdaad weer ontstekingen kunnen zijn. Hij krijgt nu weer ascal en het gaat weer wat beter, dus effe afwachten.

@tinkerloos: het treft voornamelijk oude paarden. Je kunt er nog prima mee rijden hoor, maar Ponto is nu met pensioen. De jonge paarden nemen het stokje over en Ponto geniet van zijn oude dag. Hij is nu 29.

Voetbal Misselijk
ik hoop dat Ponto goed de winter doorkomt.

Mijn heren doen het geweldig! Andor is volledig headshake vrij. We dressuren veel, maar ook veel Lange Lijnen werk. Ik durf nog niet alleen door t bos met hem. Hij voelt feilloos aan dat ik bang ben. Clown
Daarnaast heb ik ons opgegeven voor cursus rechtrichten bij Marijke.

Merrit gaat erg goed. Veel geduld moeten opbrengen bij hem, maar hij doet t super nu. Hij werd wel weer erg scheef door t doelloos rondscheuren, dus Hilde wilde graag dat we weer met bit gingen rijden. Zijn Penny rijdt nu 1 keer per week een dressuurmatige rit door t bos en dat gaat erg leuk. Wij doen veel variatie, maar vrijwel altijd zonder bit.

Mijn moeder rijdt nu op Andor, ja de omgekeerde wereld is aangebroken. Ze zit lekkerder op hem en ze leert van hem. Maar morgen wilde ze toch wel mee op Merrit.
Merrit heeft nu weer rasp, ik ga hem reinigen en behandelen met zinkzwavelolie.

Knufjes voor Ves en Rex.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 22:52

Auky schreef:
Banjer schreef:

Het is hier helaas in de winter niet mogelijk om de paarden 24/7 buiten te hebben, of iig overdag of een dagdeel... Verdrietig

Je bedoelt dat dit de mogelijkheden zijn op de stal waar je nu staat?

Klopt, dat is op de stal waar ik nu sta... andere stallen zijn geen optie ivm afstand en vervoer... bv. waar dekoezegtboe staat... dat is voor mij net wat te ver (weet ongeveer waar het is)... ik heb geen auto, ben afhankelijk van een brommertje dat maar 25 km per uur gaat... hoe hard het misschien klinkt, ik heb geen zin om 3 kwartier op de brommer te zitten, als het ook in 20 minuten kan... ik heb hier thuis ook nog een hondje dat ook graag aandacht wil, en nog wat andere kleine huisdieren... dus voor mij is het hier in de regio helaas erg moeilijk...
verwoord ik het zo beter?

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 23:06

Dat is wel heel erg balen zeg!
Ik heb ook een maximum aan reistijd voor ogen als Auk moet verhuizen, moet het namelijk ook allemaal op de fiets doen. Gelukkig is mijn ervaring dat héél goed zoeken toch wel wat kan opleveren. (in mijn geval ben ik 1,5 jaar op zoek geweest voor ik m'n plekje vond..)

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 23:08

Banjer schreef:
Klopt, dat is op de stal waar ik nu sta... andere stallen zijn geen optie ivm afstand en vervoer... bv. waar dekoezegtboe staat... dat is voor mij net wat te ver (weet ongeveer waar het is)... ik heb geen auto, ben afhankelijk van een brommertje dat maar 25 km per uur gaat... hoe hard het misschien klinkt, ik heb geen zin om 3 kwartier op de brommer te zitten, als het ook in 20 minuten kan... ik heb hier thuis ook nog een hondje dat ook graag aandacht wil, en nog wat andere kleine huisdieren... dus voor mij is het hier in de regio helaas erg moeilijk...
verwoord ik het zo beter?

verwoord je prima Knipoog
Maar het is jouw keus.
Het is dus wel mogelijk om Banjer anders te huisvesten, maar daar kies je niet voor.
Verder geen waardeoordeel hoor. Knipoog

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 23:22

Even een opmerking tussendoor Lachen.

Als er iemand een NA topic in de HK wil starten dan is dat in principe prima en geen probleem.

Het lijkt me wel dat het eigen keuze moet zijn waar iemand post. Besloten topics op Bokt zijn niet de bedoeling, als een nieuweling hier leuk in past en goed meepost lijkt mij dat geen probleem. Andersom, als iemand in het topic op de HK wil posten ook niet.

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 23:27

Apple schreef:
Even een opmerking tussendoor Lachen.

Als er iemand een NA topic in de HK wil starten dan is dat in principe prima en geen probleem.

Het lijkt me wel dat het eigen keuze moet zijn waar iemand post. Besloten topics op Bokt zijn niet de bedoeling, als een nieuweling hier leuk in past en goed meepost lijkt mij dat geen probleem. Andersom, als iemand in het topic op de HK wil posten ook niet.

Wat is je punt Apple?

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 23:31

Mijn punt is dat het geen probleem is als er twee NA topics naast elkaar bestaan. Eentje in de HK en eentje hier. Beide zullen een eigen publiek trekken.

Ik heb hierover enkele vragen gekregen van verschillende mensen.

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 23:35

Apple schreef:
Mijn punt is dat het geen probleem is als er twee NA topics naast elkaar bestaan. Eentje in de HK en eentje hier. Beide zullen een eigen publiek trekken.

Ik heb hierover enkele vragen gekregen van verschillende mensen.

oh, duidelijk.

Jammer dat je mij niet betrokken hebt als sub mod.
Weet namelijk heel goed dat de regel is dat er maar 1 kletstopic mag zijn. Knipoog

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 23:51

Goed, hier even een berichtje van mij, ik ben de hele dag op stage geweest en daarna de hele avond gewerkt, vandaar dat ik dit nu pas lees Ja

Mariët pbde mij met het idee om een nieuw topic te openen voor 'naturals', aangezien er in dit topic wat bokkers waren die, door de toestroom van 'nieuwe' naturals, het allemaal niet meer konden bijhouden en dat ze dat jammer vonden.

Vanaf het moment dat ik me hier voorstelde en meepostte, werd ik door jullie altijd vriendelijk en open te woord gestaan, waarvoor ik jullie ook wil bedanken. Ik heb me hier nooit genegeerd gevoeld oid, het is dus geen verwijt in de zin van 'ik voel me er niet bij horen'. Ik hóef ook nergens bij te horen, maar ik snap jullie standpunt wel. Het is nu eenmaal hechter en gaat het dieper als je iedereen bij naam kent en weet van zijn/haar paarden. Ik moet toegeven dat ik van weinigen weet hoe of wat, dekoezegtboe en Faux uitgesloten.

Met dat idee wilden Mariët en ik ook het nieuwe topic openen, zonder daarbij verwijtend naar jullie te wijzen en ons als afgewezen hondjes ergens anders op te gaan houden. We hoopten eenzelfde topic te kunnen creeëren en jullie weer een kans te bieden met de 'oude' groep door te kletsen. Of je jezelf daartoe rekent is me om het even, als je ook graag meekletst in het andere topic: feel free! Al met al zitten we (ongeveer) op dezelfde lijn wat paarden betreft, zou zonder zijn als we om zoiets als dit een splitsing creeëren op NH.

Ik hoop dat ik wat onduidelijkheden de wereld uit heb geholpen, in ieder geval wat mijzelf betreft. Ik heb hier niet lang gepost, maar heb het echt wel gezellig gehad en hoop dat we elkaar nu geen nare verwijten gaan maken.
Ík voel me op geen enkele manier aangevallen, voelen jullie je dat aub ook niet Knipoog

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 23:54

Maar wat ik niet snap, nu de lucht gezuiverd is, waarom zou je dan nog vertrekken?

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 23:55

Ik voel me ook niet aangevallen,en dat hoeft ook niemand te doen. Knipoog

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 23:57

Antheman schreef:
oh, duidelijk.

Jammer dat je mij niet betrokken hebt als sub mod.
Weet namelijk heel goed dat de regel is dat er maar 1 kletstopic mag zijn. Knipoog

1 kletstopic op VNA inderdaad. Het maakt dan niet uit als er nog meerdere NA kletstopics zijn alleen dan in de HK.

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 00:00

Omdat ik de bokkers die 'moeite' (absoluut niet negatief) hebben met de hoeveelheid naturals nu in dit topic, weer een kans te geven op een hechtere sfeer, die ze gewend waren.

Ik wil, mits daar prijs op gesteld wordt Knipoog, hier best nog wel eens posten, maar wil jullie ook een kans geven gewoon weer het oude clubje te worden, waar iedereen iedereen kent en meer weet dan alleen de username Ja

evita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 01:03

Maethoriel en Faux, IK wil niet weer het oude clubje worden hier. Dat was ook niet de reden van mijn afmelding.

En dit is het laatste wat ik erover zeg. Truste

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 10:36

Goede..morgen?? Afbeelding

evita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 10:47

Afbeelding

Vork

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 10:52

Môgge

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 11:03

goedemorgen!

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 11:11

Goeiemorgen Gaaaap

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 11:12

mogguh... Verdrietig

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 11:14

Julli zijn laat, meestal staan jullie toch vroeg op?

Ik ben een echte langslaper, ga ook laat naar bed.

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 11:15

Ik was om half 7 op Ja
Lag om half 2 in m'n bed

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 11:16

Lenneke_ schreef:
Ik was om half 7 op Ja
Lag om half 2 in m'n bed

das 5 uur slaap!