Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cookies schreef:Bob is verkouden. Verder is het goed met hem, hij zit nou voetbal te kijken. *bah*
Hoe is het met jouw paarden en met jou, met je voet?
Het zouden inderdaad weer ontstekingen kunnen zijn. Hij krijgt nu weer ascal en het gaat weer wat beter, dus effe afwachten.
@tinkerloos: het treft voornamelijk oude paarden. Je kunt er nog prima mee rijden hoor, maar Ponto is nu met pensioen. De jonge paarden nemen het stokje over en Ponto geniet van zijn oude dag. Hij is nu 29.
Auky schreef:Banjer schreef:
Het is hier helaas in de winter niet mogelijk om de paarden 24/7 buiten te hebben, of iig overdag of een dagdeel...
Je bedoelt dat dit de mogelijkheden zijn op de stal waar je nu staat?
Banjer schreef:Klopt, dat is op de stal waar ik nu sta... andere stallen zijn geen optie ivm afstand en vervoer... bv. waar dekoezegtboe staat... dat is voor mij net wat te ver (weet ongeveer waar het is)... ik heb geen auto, ben afhankelijk van een brommertje dat maar 25 km per uur gaat... hoe hard het misschien klinkt, ik heb geen zin om 3 kwartier op de brommer te zitten, als het ook in 20 minuten kan... ik heb hier thuis ook nog een hondje dat ook graag aandacht wil, en nog wat andere kleine huisdieren... dus voor mij is het hier in de regio helaas erg moeilijk...
verwoord ik het zo beter?
Apple schreef:Even een opmerking tussendoor.
Als er iemand een NA topic in de HK wil starten dan is dat in principe prima en geen probleem.
Het lijkt me wel dat het eigen keuze moet zijn waar iemand post. Besloten topics op Bokt zijn niet de bedoeling, als een nieuweling hier leuk in past en goed meepost lijkt mij dat geen probleem. Andersom, als iemand in het topic op de HK wil posten ook niet.
Apple schreef:Mijn punt is dat het geen probleem is als er twee NA topics naast elkaar bestaan. Eentje in de HK en eentje hier. Beide zullen een eigen publiek trekken.
Ik heb hierover enkele vragen gekregen van verschillende mensen.
Antheman schreef:oh, duidelijk.
Jammer dat je mij niet betrokken hebt als sub mod.
Weet namelijk heel goed dat de regel is dat er maar 1 kletstopic mag zijn.
Lenneke_ schreef:Ik was om half 7 op
Lag om half 2 in m'n bed