Vond Anky wel mooi rijden eigenlijk. Maar als ik al die mondjes zie met dat ijzerwerk erin ga ik toch gruwelen. Helemaal als er aan gerukt en getrokken wordt. Sommige ruiters zitten met hun ubergrote sporen ook zowat in de liezen van die paarden te prikken. Waar is die hulp voor dan?
Bah, wat een eenzame thuiskomst als iedereen al naar bed is...
Vind de dressuur van 'de groten' maar niks. Vond het al niks, en na het lezen van het interview met Nezrovov (als je het zo schrijft) weet ik waarom ik het niks vind
Nee hoor, ik ben er nog Ach, heb een tijdje in dat 'dressuurwereldje' gezeten en vind het af en toe nog wel eens leuk om te volgen wat betreft bepaalde paarden, maar voor de rest trekt het mij ook totaal niet hoor Arno.
Als ik TV had, zou het hier ook opgestaan hebben natuurlijk...
Ik heb nog een stiefnicht die 100% dressuur is, dat is toch een totaal andere wereld, heb haar een half jaar geleden nog gesproken, toen ging het iets van: "Hee Miriam, heb jij nog een paard?" "Nee, die heb ik verkocht, maar ik rijd nu wedstrijden op twee friezen van een stal" "Oh, zal wel druk zijn met de verzorging" "Nee, ik hoef er alleen op te rijden, ik ga er 3 keer per week naar toe, dan staan ze al klaar, ik rijd m'n rondjes en ik ga weer weg, echt ideaal! Ik hoef niks aan de verzorging te doen!"
Apart he! Dan is het paard waar je op rijdt dus gewoon een soort motor waar je een rondje op scheurt en dan zet je het weer in de schuur. Maja, ieder z'n ding
de Duitse zenders zijn hier van de kabel gehaald ten behoeve van Turse en Marokkaanse zenders en die enge arabische zender.....en die zenden geen paardensport uit, alleen politiek (volgens mijn leerlingen die het kunnen verstaan)
het regent weer eens, werd wel weer es tijd: het is 1 dag droog geweest
Goedemorgen. Ik kijk echt niet naar dressuur.. Ik zit me te ergeren daaraan..ik kan er niet van genieten.
Vandaag gaat mijn aanhanger en trekhaak en meerijd persoon verder.. (ik moet VOOR 1 september die kippen hier hebben,want er was al een vervoersverbod hier,(amersfoort) en op 1 september is er weer een ophokplicht,dus dan kan je ook niet met je kip op stap...
ik heb even geen tijd om het op te zoeken, kom om in de mail en telefoontjes..... maar ik ga eerst Morrie voeren en laat m'n gsm wederom thuis....... als iemand de link kan vinden naar de ophokplicht, wil je hem dan ff hier zetten?