[HK] Huiskamertopic voor "Naturals" Deel IIΙ

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Faux

Re: [HK] Huiskamertopic voor "Naturals" Deel IIΙ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 18:11

Ik denk dat de "bokkers van toen" wel weten wie ze zijn. De mensen uit dit topic die elkaar allemaal goed kenden, weten waar het over ging met elkaar, enz. Om een paar voorbeelden te noemen; Tinkerloos, Evita enz. Lachen

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 18:12

ik ken al die namen ook, maar ik ben geen hele actieve poster in dit topic zeg maar...

En nu maak je een vergelijking met BvT, en NvT....

Ik vind het allemaal prima hoor, ik lees toch wel overal mee... Haha! Maar vind het toch jammer dat jullie er zo over denken, denk dat de nieuwere bokkers/naturals zich hierdoor laten afschrikken...

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 18:17

Banjer schreef:
ik ken al die namen ook, maar ik ben geen hele actieve poster in dit topic zeg maar...

Ik vind het allemaal prima hoor, ik lees toch wel overal mee... Haha! Maar vind het toch jammer dat jullie er zo over denken, denk dat de nieuwere bokkers/naturals zich hierdoor laten afschrikken...

Ik denk het juist niet, ze kunnen nu terecht in dat andere topic !

evita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 20:06

Banjer schreef:

Mag ik jullie er even op wijzen dat dit niet mijn idee is, bedoeling was?!

Ik vind dit echt een beetje raar. Ik meld me af omdat ik niet zo veel mensen meer ken. Mijn fout, ik moet me misschien meer verdiepen in nieuwe mensen maar daar heb ik even geen energie voor. En dan gaan we ineens een nieuw HK topic aanmaken?? Raar hoor, niemand hoeft zich aangevallen te voelen of niet gewenst. Ik heb het gewoon te druk om verschillende fora en topics bij te houden.

Maar goed, jullie feestje. Veel plezier in het nieuwe topic! Mag ik daar dan ook komen of gaat de groepjes vorming nog verder?

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 20:12

Zoals ik al zei is het geen groepjes vorming.. Het word waarschijnlijk verkeerd begrepen. Wij kregen sterk het gevoel dat de naturals die hier al heel lang zitten niet zo blij waren met al die nieuwelingen ineens, en dus bedachten wij om die nieuwelingen in een ander topic uit te nodigen, zodat jullie daar geen hinder van zouden ondervinden. 't Is ook nooit goed. Clown

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 20:20

ik heb er persoonlijk geen moeite mee hoor.... maar ik denk dat je in het andere topic psies hetzelfde gaat krijgen als hier... Lachen

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 20:56

Lees nog steeds trouw mee hier. Heb straks trouwens meer tijd heb na 21 dec geen werk meer heb ik gister gehoord. Op solliciteren kan ik mij toch nooit lang concentreren dus dat word bokken.

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 20:56

Lees nog steeds trouw mee hier. Heb straks trouwens meer tijd heb na 21 dec geen werk meer heb ik gister gehoord. Op solliciteren kan ik mij toch nooit lang concentreren dus dat word bokken.

dekoezegtboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 20:57

haha gouda Lachen twee keer Knipoog

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 20:59

Gouda wil opvallen.. Clown

dekoezegtboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 21:01

maar wel naar dat je geen werk meer hebt dalijk Boos!

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 21:17

kweenie wat ik ervan vind Clown
Zie t wel.

Mijn fatbabys zijn aangekomen, maar ik kom er bijna niet in. Morgen de schoenmaker dus bezoeken.

K ut Gouda.

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 21:22

Allereerst: Jeetje gouda, da's wel zwaar balen!!

Verder wil ik ook nog even ingaan op wat er nu aan de hand is. Of nouja, wat sommigen denken dat er aan de hand is, want geloof dat er vooral verkeerd geïnterpreteerd wordt.

Mariët, begrijp je ook wat je met de opening van dat topic uitstraalt naar anderen? Dat jij je niet gewild voelt hier, dat is jouw interpretatie van wat er gezegd is de afgelopen weken. Maar (voor zover ik weet) is dat allemaal niet zo bedoelt. Het was meer dat een aantal van ons een beetje viel over de manier waarop je actief was in het topic, de sfeer veranderde een beetje. Er werden wat opmerkingen geplaatst, alleen om op een normale manier te laten weten dat het wel ietsje minder mocht en we dus weer normaal (met z'n allen, inclusief de nieuwelingen) gezellig verder konden kleppen.
Helaas hebben Meathoriel en jij dit aanvallend opgevat.

Met de opening van dat andere topic maak jij anderen wijs dat wij geen nieuwelingen willen, dat we een besloten club zijn waar je niet in komt. Kun je je ook voorstellen dat wij (voor zover ik voor een groepje kan spreken natuurlijk, dit is natuurlijk ook maar mijn mening) dat niet zo leuk vinden?

Goed, ik zie alweer dat ik het allemaal niet kan verwoorden en het nu waarschijnlijk totaal verkeerd wordt opgevat, dus ik laat het hier maar bij.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 21:24

ik vind het ook nogal overdreven en in mijn ogen wekt het inderdaad de indruk dat dit topic van een besloten club was. Aan de andere kant, doe wat je niet laten kunt, mij maakt het verder niet uit Lachen

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 21:25

Het enige dat ik te zeggen heb is dat ik dat topic zonder énige verkeerde intenties heb geopend, zonder moddergooien, zonder jullie in een kwaad licht te stellen. Ik kreeg alleen te horen dat jullie dat hechte kwijt voelden, en dat jullie dat jammer vonden. Daarbij voelden meerderen zich hier niet welkom, en dus dachten we, gaan we een eigen plekje maken. Maar da's ook al niet goed.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 21:27

kom op, stel je niet zo aan zeg! Lachen
(ben altijd een beetje allergisch voor opmerkingen zoals...maar da's ook al niet goed...)

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 21:27

Dan streep je dat weg. Rolleyes Ik zei het omdat ik al vanaf het begin dat ik probeer mee te praten met mede-naturals kritiek krijg op vanalles.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 21:29

ok, ik zal wat tipp-ex op mn beeldscherm smeren Knipoog
kritiek? welke kritiek?

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 21:30

Kinke schreef:
ik vind het ook nogal overdreven en in mijn ogen wekt het inderdaad de indruk dat dit topic van een besloten club was. Aan de andere kant, doe wat je niet laten kunt, mij maakt het verder niet uit Lachen

Ik vind het wel meevallen.
Er zijn natuurlijk wel wat woorden over en weer geweest. En er hebben "oude" mensen aangegeven dat ze wat moeite met de instroom van nieuwe mensen hebben.

Mijn persoonlijke moeite zit hem in mensen die wel willen, maar hun paard niet natural hebben. Ik zou graag willen kletsen. Ik heb geen behoefte aan een vraagbaak hier. Ik snap best dat er mensen zijn die info willen. Maar ik had nu juist behoefte aan een plek om gewoon te zwammen met gelijkgestemden.

En ik heb lekker gepost aan de andere kant, ik zie wel waar ik ga zwammen.

Faux, die slachtofferrol vind ik ook matig hoor.

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 21:32

Sorry, maar vind je dat gek?
Ik bedoel, wij zitten hier allemaal met dezelfde ideeën en als er dan iemand binnenkort die een beetje té aanwezig is en er vriendelijk gevraagd wordt of het een beetje minder kan en daar wordt niet op ingespeeld?

Nouja laat ook maar zitten.

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 21:34

Auk, tegen wie heb je het nu ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 21:34

Ik sluit me bij de reactie van Kim gaan.
Vind dit ronduit... kinderachtig verlopen? Toen jij je net aanmeldde zijn er even wat woorden gewisseld over je doen en laten hier, zover ik weet was het daarna dan ook klaar en je babbelde weer mee, kritiek ben ik nergens tegen gekomen oid?
Kelly kwam ook, vraag me af waardoor zij dat vindt? Je betrekt haar erbij nu en gaat in het 'we' , terwijl Kelly hier een pagina of 15/15 terugkwam, zich voorstelde en gewoon werd verwelkomt, zoals de vele nieuwkomers die zich in die pagina's hebben gemeldt...

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 21:37

Antheman schreef:

Had het tegen Faux.

Kan me ook goed vinden in de post van Miirthe en ook wel met stukken uit jouw bovenstaande post.

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 21:38

Laat dit hele gedoe maar zitten, ga gezellig verder met zwammen of whatever. Ik ben weg. Heb hier geen zin meer in.

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 21:40

Auky schreef:
Antheman schreef:

Had het tegen Faux.

Kan me ook goed vinden in de post van Miirthe en ook wel met stukken uit jouw bovenstaande post.

OK Knipoog