Wendy schreef:Walter wordt met bit ingereden...
Walter heeft vandaag voor het eerst een bitje in gehad
De eerste keren dat ik Oop een bit in deed, liet ze haar hoofd helemaal tot op de grond zakken, de mafkees
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wendy schreef:Walter wordt met bit ingereden...
Walter heeft vandaag voor het eerst een bitje in gehad
dekoezegtboe schreef:Welke kleur en maat zijn ze,en wat vraag je er eventueel voor?Ik had vandaag mijn lange neopreen chaps binnen de grootste maat zijn ze nog 5 cm te kort :'( ik had het kunnen weten het was te mooi om waar te zijn!
evita_ schreef:Ikke doe ook mee!!Ja Arno er ook bij, stallen uitmesten
Ara bekappen, ik kan wel een restaurant beginnen gezien mijn opleiding. Nog meer mensen voor een team?
arno8 schreef:Grapjas.Wat een onhandige auto heb je trouwens! Geen trekhaak, geen imperial, geen station...
Heeft ie wel een stuur?
Citaat:Morrie,ik heb misschien al vervoer.
Mijn overbuurman heeft een kar,en mijn zwager wil rijden.
Maar we weten niet of de verlichting het doet,en de overbuurman is nu op de camping,dus ik moet het nog even afwachten.
evita_ schreef:Ja Arno er ook bij, stallen uitmesten
Ara bekappen, ik kan wel een restaurant beginnen gezien mijn opleiding. Nog meer mensen voor een team?
Tinkerloos schreef:Maar moet je overdag dan verlichting hebben?
dekoezegtboe schreef:goeie avond allemaal! ik ben ook weer thuis na een drukke dag... 2 verjaardagen gehaddus weinig tijd voor de paarden gehad
Ik had vandaag mijn lange neopreen chaps binnen de grootste maat zijn ze nog 5 cm te kort :'( ik had het kunnen weten het was te mooi om waar te zijn!
Citaat:toen even grasjes wezen eten terwijl ik er zonder zadel opzat
evita_ schreef:@Ara, ben jij rijk? Zullen we een natural stal beginnen