Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Leuk man!
Kun je Rex niet meenemen? even spoedcursusje??? *smeeksmiley*
Laatste weekeinde van augustus wordt het waarschijnlijk! Maar dan PB en we wel!
Anouar15 schreef:Anouar is voor de tweede keer buiten vanacht. Hij heeft gisteren de hele avond bij het hek staan zeuren, maar we hebben hem gewoon laten staan. Hij moet er maar aan wennen, hij staat met nog 3 die ook niet zeuren.
TheSam schreef:Hallo,
ik heb vandaag Bram de Lange gebeld en hij komt volgende week woensdag voor 4 nieuwe klanten!
Ik zocht een bekapper die natuurlijk bekapt en hij schijnt dat dus ook te doen (tel.nr. heb ik van de 1e blz van dit topic) dus ik ben benieuwd!
Hebben jullie ervaring met hem?
Ik zal voor en na foto's maken... kunnen jullie beoordelen!
ik heb vandaag Bram de Lange gebeld en hij komt volgende week woensdag voor 4 nieuwe klanten!
Ik zocht een bekapper die natuurlijk bekapt en hij schijnt dat dus ook te doen (tel.nr. heb ik van de 1e blz van dit topic) dus ik ben benieuwd!
Cookies schreef:Citaat:Leuk man!
Kun je Rex niet meenemen? even spoedcursusje??? *smeeksmiley*
Laatste weekeinde van augustus wordt het waarschijnlijk! Maar dan PB en we wel!
Dan moet ik eerst de levensverzekering omhoog doen![]()
Bovendien is Rexje net gewend aan 10 minuten tot een kwartiertje rijden. Dat wordt dan wel een heeeel klein rondje
Cookies schreef:AM, ik zal hem even flink in de training gooien en de passage en de piaffe ook maar gelijk leren daar heb je alleen maar plezier van.![]()
Enne die ouwe van mij is echt geen slome hoor, die kan heeeel hard.
Cookies schreef:Ikzelf ben niet zo van de rengalop, Ponto des te meer. Die gaat echt als een raket als je hem de ruimte geeft. Dat durf ik niet meer.
Cookies schreef:Ach zolang we ons maar houden aan regel 1 van het paardrijden dan kan er niets mis gaan toch??
Antheman schreef:Cookies schreef:AM, ik zal hem even flink in de training gooien en de passage en de piaffe ook maar gelijk leren daar heb je alleen maar plezier van.![]()
Enne die ouwe van mij is echt geen slome hoor, die kan heeeel hard.
Prima, als je uitgetraind ben, mag je dit Andor ook leren![]()
![]()
En I know dat Ponto hard kan.
Doe je maar mooi met Debra , in de rengalop, dat heb ik nl uit mijn woordenboek geschrapd![]()
Gaat ik ondertussen bier drinken....
angela88 schreef:mijn nb-er doet geloof ik ook rubber beslag. Ik snap zijn visie daarin. Veel mensen in de endurance wereld (hij rijd zelf endurance) durven hun paard niet zonder ijzers te laten lopen, het is dan gemakkelijker om die mensen over te halen hun paard op rubber beslag te zetten, en ze vanuit daar naar blootsvoets te begeleiden, dan ze de overstap in 1 keer te laten maken....