[HK] Huiskamertopic voor "Naturals" Deel IIΙ

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

GeneralFlynn

Re: [HK] Huiskamertopic voor "Naturals" Deel IIΙ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 14:24

Lenneke_ schreef:
TL: jij doet toch niet natuurlijk bekappen? Of nu wel?
Nope.
Gewoon traditioneel,MAAR: mijn smid maakt ook een mustangrol,en bekapt helemaal op mijn aanwijzingen.
Hoe ik het wil,zo doet ie het.
Ik vijl het niet zelf bij,daarvoor rij ik op de straat.
(maar iig. GEEN ijzers!)

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 14:57

Hallo allemaal ! Beetje bijgelezen Tong uitsteken

@ koe; leuke foto's ! Echt zo gaaf dat je je rode string hebt.. Wil ik ook maar ben voorlopig nog niet zo ver met Parelli. Eerst maar verder oefenen.

@ kel; met m'n rug gaat het nu veel beter, zometeen ga ik voor het eerst sinds vorige week maandag weer op Rowygo rijden. Kan niet wachten. Lovers

EN hij gaat binnenkort IJZERLOOOOS. Haha! Ik zit nog te dubben of ik hem natuurlijk laat bekappen, of bijvoorbeeld zoals Tinkerloos..

@ Tinkerloos/Mevrouw ; Hoe zit dat precies hoe ze dat bij jou doen ?

Verder nog een leuk nieuwtje, we krijgen er waarschijnlijk een paddock bij, waardoor Rowygo ook 's winters de hele dag naar buiten kan ! Go jij! Go jij! Nu moestie hem delen met Vladimir, die twee kunnen niet samen.

Farah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 15:00

Waar ga je stage lopen Lenneke?

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 17:19

Jeetje, vandaag echt de schrik van m'n leven gehad Huilen

Wilde net weggaan op m'n stageschool om naar Sun te gaan, belt m'n moeder: 'Kel, niet schrikken, maar kun je naar het ziekenhuis komen, papa is opgehaald van z'n werk met de ambulance, ik weet niet wat er is, maar blijf rustig...'

Ik als een idioot naar ziekenhuis gefietst, gewacht tot hij binnengebracht zou worden, geen idee waar hij vandaan zou komen

Toen zagen we 'm voorbij komen op de brancard, mijn papa helemaal lijkbleek, onder de draadjes en dik ingepakt.
Hij zag ons en begon helemaal te trillen en te huilen, was zo erg Verdrietig

Bleek dat hij op z'n werk niet goed was geworden en telkens het bewustzijn verloor.
Allerlei onderzoeken, wij wachten, mochten er gelukkig wel bij toen.
Wat er precies aan de hand is weten ze (nog) niet, hart & longen enz. zagen er op het eerste gezicht goed uit, maar hij moet toch terug naar de cardioloog.

Hij is nu gewoon hier thuis, hij wilde morgen alweer gaan werken en vrijdag gewoon naar Istanbul vliegen voor z'n werk, maar daar hebben wij en de doktoren even een stokje voor gestoken!

Brr, wat was dat vreselijk, ook die onmacht van niet weten hoe je je vader aan gaat treffen!

smurf1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 17:21

jeetje dat is schrikken Nagelbijten / Gniffelen Sterkte!

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 17:22

Jeetje Kel ! Bloos!

Dat is schrikken zeg ! Heel erg veel sterkte, ook aan je pa en de rest van de familie.. Ach gut

Hou je ons op de hoogte ?

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 17:24

sinESappel schreef:
Waar ga je stage lopen Lenneke?

In Lunteren. 10 weken schildersstage en 10 weken in de (schilders)winkel

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 17:47

Kel: Ach gut

Faux, ik zal de volgende bekapping foto's maken van voor tot na. Cool

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 18:01

Haha okee dankje. Haha!

Nammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 18:54

Anzjuhlaa schreef:
ehm over mezelf... Ik ben dus Angela, 23 jaar oud. Ik woon in Limburg en ik heb 2 katten en 2 cavia's. Verder heb ik een jonge haflingermerrie Sietske genaamd. Ze is 2 jaar oud, en een paard met karakter om het zo maar te zeggen. Ze heeft in haar korte leventje heel wat meegemaakt. Sietske staat 24/7 buiten zonder dekens ofzo, maar ja ze staat natuurlijk ook nog in de opfok. Ze loopt in een minikudde met een oudere merrie. Ik heb soms wat communicatieproblemen, en daar wil ik graag wat meer NH met haar gaan doen. Zodat we elkaar beter begrijpen. Ik rij dus nog niet op haar, en heb dus ook nog geen zadel en hoofdstel. Sietske staat op een westerntrainingstal. Daar fokken ze quarter horses en die worden showklaar gemaakt. Wij vallen een beetje buiten de boot eigenlijk Haha! Sietske wordt over een tijd waarschijnlijk ook western beleerd, hopelijk door mezelf met behulp van een trainer. Ik zou graag TREC met haar willen gaan rijden, reining bevalt ons ook wel en endurance eigenlijk ook. Eerst maar eens zien hoe ze zich ontwikkeld. Ik weet er nog niet echt veel vanaf en probeer zo wat meer te weten te komen en ik ben ook op zoek naar iemand die me er mee op weg kan helpen. Helaas zitten alle mensen die les in NH geven erg ver weg.. Dus een echte natural ben ik niet, maar ik heb wel natural invloeden in mijn manier van aanpak. Wie meer wilt weten, vraag maar raak!

Hoi,

Waar in limburg woon je?
Ik wou dat ik daar woonde , dan wist ik het wel!! Ooit van spirithorses gehoord?
Kijk maar eens www.spirithorses.be

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 19:04

nee nog nooit van gehoord, maar bedankt voor de tip Knipoog

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 19:50

Woon je echt in Zuid Limburg?
Daar kan je mooi rijden Kwijl

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 19:50

@Maethoriel: schrikken zeg... ik hoop dat het niks ergs is...

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 19:54

Maethoriel: sterkte... dat is niet niks! hopelijk is je vader snel weer helemaal de oude... Lachen het is iig mooi dat hij zich beter voelt... Lachen

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 20:00

Jeetje Maethoriel, sterkte ermee

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 20:53

Maethoriel, dat is schrikken zeg!
Hopelijk komen ze er snel achter wat er aan de hand is of was, en dat je vader snel weer opknapt!
Sterkte er mee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 20:56

Lenneke_ schreef:

ik woon in midden limburg. Wij hebben ook mooie bossen en heides Knipoog

Inge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 21:29

bij mij vlak in de buurt heb je 1 mooi gebiedje, met heel veel mooie galoppeerpaadjes en meertje enzo om in te zwemmen.. dat is op 20 min stapafstand, verder heb je nog een bos (eigenlijk verboden voor ruiters) op 5 min afstand dus daar ga ik eigenlijk altijd heen Clown en verder heb je natuurlijk hier vlakbij Utrechtse heuvelrug, daar ga ik 10 december heen voor meeting! Cool

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 21:59

ik steek de weg over en ik zit midden in een natuurgebied

Shyla25

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 22:19

Maethoriel schikken zeg, hou hem maar lekker thuis en sterkte

Pff jullie hebben allemaal zulke mooie omgeving, ik heb alleen maar straat en af en toe een parkje.
In de zomer kan ik naar de oude maas maar daar ben je ook snel uitgekeken, helaas.
Wordt wachten tot we naar iets leukers kunnen verhuizen.

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 22:21

Anzjuhlaa schreef:
Lenneke_ schreef:

ik woon in midden limburg. Wij hebben ook mooie bossen en heides Knipoog

Ik ben begin september een weekendje wezen trainen in Zuid Limburg. In de buurt van Aken. Echt mooi daar, die heuvels enzo. Ik wou dat die hier ook waren

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 22:32

Aaah net eindelijk weer gereden.. Lovers Ging best lekker, maar galop doet nog wel pijn aan mijn rug, dus dat heb ik nog niet teveel gedaan. Wil het niet gelijk weer verpesten. Vork Rowygo was het er niet zo mee eens, die had zoiets van Joeeehoeeee crosseee Cool haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 22:44

Jeetje Kelly; Da's schrikken zeg Bloos!
Vorig jaar belde me m'n moeder om 4 uur snachts op, ik was een beetje ergens anders nog en pas nadat ze 4x had gebelt besefte ik dat ik niet droomde maar de telefoon echt ging, m'n stiefvader (vrachtwagenchauffeur en dus altijd vroeg op) was frontaal tegen een andere fietser gebotst, die zonder licht op de verkeerde helft van het fietspad fietste. Eén mondhoek hing en hij praatte verward; m'n moeder wist toen al dat het fout zat. Hij bleek 2 beroertes gehad te hebben en tot op de dag van vandaag is nog niet duidelijk of dat nou écht door die klap kwam, of niet. De eerste week heeftie in het ziekenhuis gelegen. Nou istie van zichzelf heel sterk en flink, maar daar wastie echt niks meer; zó zwak. Uiteindelijk istie wonder boven wonder er helemaal boven op gekomen en hij is weer de oude, alhoewel ie toch andere trekjes heeft gekregen (hoor je wel vaker bij beroertes). Nouja, niet zo boeiend verder; heel veel sterkte en hou ons op de hoogte!

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 22:51

jeetje zeg dat is schrikken kelly! Sterkte!

Reuver is trouwens een hele mooie omgeving inderdaad, ben er 1x geweest, maar helaas zonder paard.

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 23:53

Dankjulliewel allemaal voor jullie lieve berichtjes Ach gut

Net serieus met hem gepraat dat ik wil dat hij zich minder druk gaat maken om z'n werk enzo, en nu écht eens even rustig aan gaat doen. Heeft m'n moeder hem ook al 1000x gezegd, maar op de 1 of andere manier luistert hij naar mij altijd nét iets beter. We zijn ook echt 2 handen op 1 buik, dus als ik zoiets zeg, denkt hij er in ieder geval goed over na Ja

Hij voelt zich nu weer redelijk, ik merk wel dat ik om de 10 min. vraag hoe het gaat, of ik iets moet doen, etc Haha!
Heb 'm ook al 10x geknuffeld, het wordt je word op zo'n dag als vandaag pas echt duidelijk hóe dierbaar iemand je kan zijn Lovers

@ Mirthe: Zeker een wonder dat hij er helemaal bovenop gekomen is Bloos! 2 beroertes, je hoort genoeg andere manieren waarop dat afloopt Scheve mond