Antheman schreef:Ik mis de hoeven op de foto
Verstopt

Ik ben zo blij. Vandaag voor het eerst L gestart en meteen een winstpunt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Antheman schreef:Ik mis de hoeven op de foto
Sugarmiss schreef:Stokpaardje nemen, heb je aan een punteslijper genoeg
Sugarmiss schreef:Waar in Renkum?? Zit je weer bij me in de buurt
Sugarmiss schreef:Is dat waar Paula lesgeeft ??
Antheman schreef:Eind augustus gaan we trouwens naar Renkum rijden!!![]()
Daar is een geweldige camping, kun je de paarden meenemen en je kunt er beeldhouwen. Ik ga eerst beeldhouwen daar, en een paar weken later rijden we er te paard heen!!!
Dus Cookieseen leuk ritje gedrieën rijden??
![]()
Waarschijnlijk trekken we niet door, we houden gewoon een standplaats vakantietje
Isapaardje schreef:Ben leuke kleding gaan kopen samen met mijn man voor mee op de wagen te zitten haha
opala schreef:Isapaardje schreef:Ben leuke kleding gaan kopen samen met mijn man voor mee op de wagen te zitten haha
Anouar: Gefeliciteerd![]()
AM en Cookies: Leuke dingen in het verschiet om naar uit te kijken.
AM: Beeldhouwen … en je zit nu al te mopperen op die hoeven
![]()
Vandaag nog wat fotootjes geschoten http://www.mijnalbum.nl/Album=CSZLENNZ
Cookies schreef:Antheman schreef:Eind augustus gaan we trouwens naar Renkum rijden!!![]()
Daar is een geweldige camping, kun je de paarden meenemen en je kunt er beeldhouwen. Ik ga eerst beeldhouwen daar, en een paar weken later rijden we er te paard heen!!!
Dus Cookieseen leuk ritje gedrieën rijden??
![]()
Waarschijnlijk trekken we niet door, we houden gewoon een standplaats vakantietje
Ja doen we, ik kijk Bob wel een keer lief aan _/-o_ dan brengt ie Ponto en mij wel naar Renkum. Gezelli!!!
Antheman schreef:Je dochter??? En daarna jij op de kiek? Wat was Oopje aan het doen toen je erop zat??
opala schreef:Antheman schreef:Je dochter??? En daarna jij op de kiek? Wat was Oopje aan het doen toen je erop zat??
Je mag nooit meer raden, dat is Jessica, mijn oudste dochter van 18 jaar oud. We gingen voor de fun wat filmpjes schieten in het kader van bitlloos rijden
opala schreef:Isapaardje schreef:Ben leuke kleding gaan kopen samen met mijn man voor mee op de wagen te zitten haha
Isapaardje schreef:Tis winterkleding ... dus met dit weer even geen foto als je het niet erg vind![]()
opala schreef:Isapaardje schreef:Tis winterkleding ... dus met dit weer even geen foto als je het niet erg vind![]()
Is goed![]()
AM: Ik heb 3 kinderen, nog 1 meid van 14 en 1 jongen van 16
Op zo'n filmpje zie ik pas hoe een dikkerd ik ben :D
Antheman schreef:Tja, wat moet ik daar op antwoorden:
Ik denk het sociaal wenselijke antwoord maar, he![]()
Dat valt allemaal reuze mee!
Druk huishouden bij jou! Heb je ook een partner om die zorg te delen?
En rijdt Jessica ook op Oop?
opala schreef:Antheman schreef:Tja, wat moet ik daar op antwoorden:
Ik denk het sociaal wenselijke antwoord maar, he![]()
Dat valt allemaal reuze mee!
Druk huishouden bij jou! Heb je ook een partner om die zorg te delen?
En rijdt Jessica ook op Oop?
De waarheid is hard, maar mag gezegd worden hoor.
Mijn partner zorgt dat alles thuis op rolletjes loopt en dat gaat prima, want zo gebeurt het al 18 jaar.
Jessica heel zelden, andere dochter=Amber heel, heel zelden.
opala schreef:Jij hebt ook alles door.
Ik doe wel eens wat, wanneer ik eens een kortdurende bevlieging heb.