Ik rijd boomloos, Banjer is ijzerloos, ik streef er naar om haar zoveel mogelijk buiten te hebben, maar ze staat wel onder dekens en we rijden vaak met bit (al zijn we ons wel aan het oriënteren op bitloze optomingen)...
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

(Banjer heeft 2 jaar lang zonder dekens doorgebracht, maar op een gegeven moment werden de spieren echt heel stram en stijf...) tjitseee schreef:maarre waarom staat dit topic gewoon bij NA en niet in de HK?
Omdat dit een topic voor Naturals is misschien?

tjitseee schreef:ja snap ik wel maar ik dacht gewoon dat de 'praat' topics in de HK hoorden..
Banjer schreef:thanks... heb de link bij mijn favorieten gezet...
Sietske wordt over een tijd waarschijnlijk ook western beleerd, hopelijk door mezelf met behulp van een trainer. Ik zou graag TREC met haar willen gaan rijden, reining bevalt ons ook wel en endurance eigenlijk ook. Eerst maar eens zien hoe ze zich ontwikkeld. Ik weet er nog niet echt veel vanaf en probeer zo wat meer te weten te komen en ik ben ook op zoek naar iemand die me er mee op weg kan helpen. Helaas zitten alle mensen die les in NH geven erg ver weg.. Dus een echte natural ben ik niet, maar ik heb wel natural invloeden in mijn manier van aanpak. Wie meer wilt weten, vraag maar raak! tjitseee schreef:maarre waarom staat dit topic gewoon bij NA en niet in de HK?
e_horse schreef:Deze link:Banjer schreef:thanks... heb de link bij mijn favorieten gezet...
Welke link?
verder rijd ik netam bitloos en doe aan parelli