Ben wel benieuwd wat jullie neertellen voor zo'n reading. Lijkt me ook wel interessant om eens te doen, maar weet niet of ik er wel zo in geloof. Ben zo bang dat je er aardig wat voor betaalt en het uiteindelijk nog geen barst voorstelt.
De meeste mensen vragen er 15 euro voor. Valt mee dus. Degene die het voor mij heeft gedaan wil liever niet dat ik doorgeef wie ze is. Als je interesse hebt en zij komt daar op één of andere manier achter, dan neemt ze zelf contact met je op.
ik heb mijn rode string!!! ik ben echt zo blij! ik ben net terug van de level 1/2 cursus waar ik met netam heen ben geweest en ik heb gewoon mijn rode string!!! ik ben echt zo blij!!
jeps ik heb meer dan 100 foto's ook van de andere deelnemers.... ik zit nu op mijn werk dus kan ik ze niet uploaden... maar een verslag komt er vanavond aan
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Vandaag alleen ochtendje presenteren gehad op school, daarna lekker stad in geweest en dvdbox gekocht van Band of Brothers. Ik blijf mezelf cadeautjes geven geloof ik Ach, werk erg hard zat voor