[HK] Huiskamertopic voor "Naturals" Deel IIΙ

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

e_horse

Re: [HK] Huiskamertopic voor "Naturals" Deel IIΙ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 13:14

Tja, das waar... heb vorige week een nieuwe (paarden-)jas gekocht, dus: op naar de paardjes!!

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 13:20

Ik doe mee aan de nationale bekapdag. Vandaag even de hoefjes van Orlanda bijwerken. Die van Wit komen volgende week weer Lachen

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 13:32

Shyla25

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 20:20

Leuk zadel Ja ik vindt zwart mooier staan dan bruin (mijn mening) dus ja hij is mooi.

e_horse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 00:48

Zo, Harlie is bekapt! Hij ziet er weer netjes uit en liep er zo mee weg (dit is de 3e x dat Marco Krul hem bekapt heeft).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 10:28

Goedemorgen iedereen!
Gaaf zadel Lenneke!

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 10:58

Goedemorgen. Het is prachtig weer om buiten te rijden hier. Ga ik zo ook lekker doen. Helaas kan dat in de winter alleen nog maar in het weekend (durf de provinciale weg niet over in het donker en de polder is totaal onverlicht) dus neem het er maar van. Aan de bak krijg ik soms echt een hekel. Pff volgens mij heb ik echt geen aanleg voor de dressuur. Voel mij echt een kluns daarbij. Heb ik les gehad stap ik echt met een rotgevoel af zo van ik leer het nooit etc.

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 11:16

Het is hier ook prachtig weer, maar geen weer om lekker te rijden. Met dit weer zit het hele gooi en omgeving in het bos inclusief 3 honden per persoon

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 12:11

Goedemorgen!

Alhoewel, goed...
Buurman net aan de deur: bij alle auto's in het rijtje zijn aan de straatkant de banden lekgestoken met een mes.
Moet laat gebeurd zijn, wij zijn vannacht pas om 02:15 thuisgekomen met de auto.
Ik meteen weer witheet natuurlijk, waar is het voor nodig Boos!
Zijn gewoon vandalistische jongeren geweest, dat tuig zou eens een mes in hun eigen donder moeten steken!

Ga straks lekker naar Sun, even uitwaaien. Ga denk ik een flink stuk wandelen en hem lekker verwennen Lovers

Gaaf zadel trouwens Lenneke! *LOL*

@ Gouda: Ik ben ook een dressuur-kluns. Heb sowieso nooit het geduld om in de bak te rijden, constant hetzelfde rondje Dromen
Telt ook wel mee dat Sun dressuurmatig nog niets kan, hij is voornamelijk buiten doorgereden, dus in de bak kan hij nog bijna niets Ja

e_horse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 12:26

Goeiemorgen!
Ik ga ook lekker rijden straks en m'n ouders komen kijken waar Harlie nu in de wei staat!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 13:25

Over vandalen gesproken, er is een bos in Nederland waar je ter herdenking aan een overleden kankerpatient een boompje met daarvoor een glazen naamplaatje kan planten, halve bos is gisterennacht vernield. Voor mijn Oma staat daar een boompje en diezelfde dag waren ze voor mijn Oom dit van plan. Stelletje idioten ook

Shyla25

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 13:25

Ik ga zo Shy ophalen van de wei en naar stal rijden.
Daar heb ik alleen een mini bak, dus ik ben van plan om aan mijn grondwerk te gaan werken in de winter Pling

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 13:42

Goed plan shyla Ja

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 15:00

T was hier in de polder niet eens zo erg druk. Normaal zijn er ook meer honden, wandeleraars etc. Was mooi weer maar geen fijne rit heb halverwege moeten omdraaien. Madam wou nergens meer langs en wou niet meer verder. Steigeren, omdraaien etc. Voel mij nu erg rot omdat ik wel terug moest, was gewoon te gevaarlijk maar nu heeft ze dus wel haar 'zin' gehad. Paarden soms snap ik ze niet.

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 15:03

Hmm balen gouda !

Ik heb een reading aangevraagd van Rowygo, en hem vandaag binnen gekregen. Zo mooi. Zoveel herkenning. Het was heel belangrijk voor me omdat ik een lastige tijd met hem heb gehad.. De tranen stroomden over mijn wangen van geluk en liefde toen ik het las..

Hij houdt heel veel van je. Hij is heel blij met jou als baasje, want het klikt.
Rowygo zegt: 'Zij is immers mijn vrouwke en ik haar ventje, haar manneke..'
Ik ben heel graag bij haar.
' Lovers

Dit is een stukje eruit, de hele reading plus [ 100% kloppende ] karakteranalyse zijn te lezen onderin mijn profiel.. ZO mooi. Lovers

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 15:38

*gaat meteen in je profiel kijken*

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 17:29

En ? Haha!

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 17:34

Leuk hoor zo'n analyse!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 19:41

Gaaf zeg Jet!
Door wie heb je dat laten doen? Die analyse en die reading?
Ik heb zelf ook een reading van Keet laten doen, de reading was in eerste instantie erg algemeen, ik heb namelijk onbewust me helemaal uitgeleefd bij de eerste email aan haar en daar was een hoop uit te halen, waaronder haar leeftijd.. en alle paarden hebben dingen gemeen dan. Maar toch zaten er dingen tussen dat ik dacht van.. Hé. Over dat ze erg last heeft van der huid (jeuk), hormonen en hoe die dag dat ik viel verliep (de val/moment zelf) en der intelligentie kwam naar voren, daar heb ik het vooraf niet over gehad. En er was een zinnetje, waarin zij doorkreeg, van Keet, waarschijnlijk over dat dressuur toch wel hetgeen is dat ik het liefst wil doen en ergens, heel diep zit, dat ik wedstrijden heel gaaf zou vinden. En 'Jullie zullen de sterren van de hemel lopen' . De tranen rolden over m'n wangen toen, heel gek is dat.. ik moest lachen, huilen, was erg nerveus. Ik heb er zeker geen spijt van!

Ik sta ook in de wachtlijst voor een analyse, maar dat alles op basis van de oren/mond/profiel etc. en zo'n analyse als bij Rowygo zou ik ook nog wel voor de leuk willen doen!

e_horse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 20:17

Miirthe schreef:
Over vandalen gesproken, er is een bos in Nederland waar je ter herdenking aan een overleden kankerpatient een boompje met daarvoor een glazen naamplaatje kan planten, halve bos is gisterennacht vernield. Voor mijn Oma staat daar een boompje en diezelfde dag waren ze voor mijn Oom dit van plan. Stelletje idioten ook

Wat een idioten zeg! Boos!

Shyla25

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 20:30

Heb ik trouwens iets gemist? ik mis morrie en het is hier zoo rustig Verward

Ik heb echt een rare pony, ik had al bijna 3 weken nietmeer gereden en daarvoor ook niet echt veel.
Eigenlijk vanaf begin Oktober had Shy vakantie Ja
Dus ik erop en hop op pad naar stal, ze was zo lief en rustig Bloos ik heb lekker met een lange teugel gereden OK dan!

Jammer dat ze alleen in stal staat, hopelijk vindt ze het niet te erg om samen met de hond te slapen.
Gelukkig mag ze 1 april weer naar buiten Ja

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 20:43

Klopt, is hier inderdaad rustig.

Net weer privéles gehad met Auk, ging lekker!

e_horse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 20:54

Ik heb ook heerlijk gereden vandaag! Harlie was ook zo braaf; en ook bij mij een lang teugelte Lachen

e_horse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 20:57

Lang teugeltje dus.. Clown

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 21:37

Nou, van een ontspannen middagje wandelen is niets terecht gekomen

In de wei was hij heerlijk rustig, we stonden lekker te knuffen en te mutsen. Totdat hij met z'n snufferd tegen de draad aan ging staan. Hij kreeg natuurlijk een flinke opdonder, je hoorde het echt knetteren Bloos!

Sun stond natuurlijk meteen achterstevoren en kletterde naar de andere kant van de wei en weer terug, helemaal opgefokt Hyper!
Ik denk dat hij dacht dat ík hem die schok gaf ofzo, want ineens durfde hij niet meer te komen, stond te rillen als een rietje.

Half uur geduurd voordat ik 'm overtuigd had dat ik 'm niet zou electrocuteren als ik dichterbij kwam Clown
Uit de wei gehaald en stukje gaan wandelen. Het waaide alleen nogal en de rust wilde maar niet wederkeren, hij bleef druk en dribbelig. Gelukkig weet ik daar nu redelijk mee om te gaan om mijn eigen veiligheid te garanderen, maar echt ontspannen is het niet. Gekke paarden ook af en toe Ach gut Gelukkig lees ik dat het merendeel van jullie vandaag wel lekker genoten hebben Ja

@ Jet: Heel mooi, die reading! Emotieneel ook hè, heb ik een jaar geleden door een vrouw laten doen met Sun, kwamen ook dingen uit die zij niet kon verzinnen. Wil binnenkort eigenlijk ook weer eens laten doen, gewoon eens 'peilen' hoe het met 'm gaat. Heb toen zelf ingeschreven gestaan voor een cursus op stal (Sun staat op een zorgboerderij waar regelmatig spirituele cursussen gegeven worden), maar die ging toen niet meer door Scheve mond