Mijn dikbuik geeft nog geen teken van bevallen...
Ik hoop op een paasei met haar en vlekken... *heeft lol*
Voor verklaring,zie onderschrift..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cookies schreef:Ja leuk he, als een pony zo enthousiast is. We hebben in het bos ook een heuvel die vind Ponto ook helemaal geweldig. Heb jij ook zo'n Cook ding?? Ik vind ze erg mooi en het systeem bevalt me. Dus de jonge paarden krijgen er ook 1.
Ponto is trouwens vreselijk aan het verharen, Vooral op zijn hoofd. Gisteren heb ik hem een flink "geraspt" en zijn hoofd geborsteld. Nu is zijn hoofd helemaal wit omdat daar het oude haar helemaal af is en de rest van zijn lijf is nog groezelig. Echt geen gezicht
Tinkerloos schreef:Ze loopt op de wei..
Ik heb geen stal.
Ze staat bij een koeien boer,en die man kijkt voor hij naar bed gaat (rond 23 uur) nog even in de wei of er wat aan de hand is,en s'morgens vroeg(rond half 6) is ie weer op,en ziet hij meteen of er een veulie loopt...
Over de hele dag verspreid is er kijk op haar,en ik controleer elke dag haar uiers en kijk of de banden al slap zijn.
Nou,uiers heeft ze dus,maar de banden zijn nog mooi hard...
Ze holt ook nog vrolijk door de wei,en eet nog lekker en is vrolijk enzo..
Ik kan mijn tentje wel gaan opzetten,maar je zal zien dat als ik even naar toilet ga of koffie haal ofzo,dat ze dan snel gaat bevallen.
En trouwens,bij negen van de tien bevallingen is er geen hulp nodig,en doen de merries het liever stiekum alleen..
Ik hoop op het goede,en ik zie het wel..
Citaat:@ smurf : 1 zwaluw maakt nog geen zomer